خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
خروش بسیج دانشجویی دانشگاه‌های نورآباد ممسنی علیه دولت آمریکا:
اقدام احمقانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی شاید دلیل تلافی شکست‌ها و راه اندازی جنگ روانی علیه سپاه پاسداران باشد.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۶۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی ممسنی در واکنش به اقدام احمقانه آمریکا در مورد قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: امام خمینی (ره ) با تاسیس سپاه پاسداران ، میراث گرانبهایی را به جای گذاشت که در آن سربازان اسلام با پرچمداری آرمان های امام حسین (ع ) تفسیر گر راه او هستند. ارزش وجود سپاه را شاید مردمانی از فوعه و الکفریا  یا مردمانی از سرپل ذهاب ، گلستان ، لرستان و خوزستان بیشتر بدانند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت ایران بار ها شاهد فعالیت های سپاه پاسداران در حوزه های دفاعی، امنیتی، عمرانی، علمی و ... بوده و نمره قبولی را سالهاست که به آن ها داده اند اما در زمان کنونی مردم سایر کشور ها بعد از ریشه کنی غده سرطانی داعش در کشور های منطقه سپاه پاسداران را یک سازمان ضد تروریسم به معنای واقعی کلمه می دانند .

در این بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده پیراپزشکی ممسنی تصریح کرد: اقدام احمقانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی شاید دلیل تلافی شکست ها و راه اندازی جنگ روانی علیه سپاه پاسداران باشد اما این مورد را تفنگداران آمریکایی بهتر می دانند که نتیجه ای نخواهد داشت چرا که در میدان جنگ واقعی در مقابل پاسداران ایران زانو زده اند.

این بیانیه با بیان اینکه آمریکا با خرج هزینه های گزاف برای تسلط در منطقه فکرش را نمی کرد روزی از سپاه قدس در منطقه (عراق ، سوریه و ... ) شکست بخورد اما تجربه می گوید این بار " شکست بزرگتری " منتظر آمریکاست بیان داشت: در آخر درود بیکران خداوند بر سربازان امام زمان (عج ) در حوزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما این اقدام مداخله جویانه  آمریکا را محکوم می کنیم اما از آن جایی که این کار نشان از این دارد شما عزیزان مثل همیشه فعالیت های خود را که مهمترین رکن آن حفظ انقلاب اسلامی است را به بهترین شکل انجام داده اید و تن آمریکا و حامیانش، دشمنان انقلاب اسلامی،  را به لرزه در آورده اید تبریک می گوییم .

در ادامه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نورآباد ممسنی محور جسارت آمریکا به قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریست ها را محکوم کرد و گفت: این کینه ی شتری ریشه در گذشته ای دارد که کارتر بعد از ملی شدن صنعت نفت گفت ما دوست عزیزی را در شرق از دست دادیم و تمام تحریم هارا از آنجایی بر ما وارد کردند که دیگر ایران؛ ایران دیگری شده بود! مردم از خواب خرگوشی خود بیدار شده بودند!

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممسنی در ادامه این بیانیه با بیان اینکه و اکنون با بیان داشتن اینکه سپاه پاسداران تروریست است کاری جز هیزم به آتش انداختن غیرت این مرزو بوم  ندارد! اظهار داشت: با انتشار این خبر آن هم در اوضاع نابسامان سیلی که توسط بارش های اخیر رخ داده آمریکا خواسته به قول خود ماهی از آب گل آلود بگیرد اما مردم همیشه بیدار سرزمینم کاری کردند و طوری نشان دادند که همه جوره پای این نظام و انقلاب ایستاده اند حتی تا آخرین قطره خون خود!

در این بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممسنی تصریح کرد: زمانی که از صلیب سرخ جهانی تحریم شدند و این کمک های مردمی بود که باعث دلگرمی هم وطنانمان شد این برهه دیگر چیزی نیست! ما مردم سخت جان تر از این حرف ها شده ایم و هیچوقت رهبر و انقلابمان را تنها نمی‌گذاریم حتی وقتی بر تل گِل گرفته ی کاشانه خود نشسته باشیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا باید بداند این نظام و این مردم به این راحتی این انقلاب را بر پا نکرده اند که به این راحتی نیز از دستش بدهند! و این پاسخ، مشت محکمی می‌شود بر دهان شیطانی چون آمریکا؛ که به خود اجازه ی هرگونه گزاف گویی را می‌دهد و این اقدام بی شرمانه اش را محکوم می‌کنیم!

تا زنده ایم ؛رزمنده ایم!

ارسال نظرات
پر بیننده ها