خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس زمان برگزاری راهپیمایی مردم فارس در حمایت و همدلی با سپاه پاسداران را ظهر جمعه اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۵۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور اطلاعیه‌ای فراخوانی، ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیر قانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا، در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ملت شریف و فهیم فارس دعوت کرد تا پس از اقامه‌ی نماز جمعه این هفته در سراسر استان، در تظاهراتی خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریکا وصهیونیسم بین الملل، فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش بگذارند.

متن این اطلاعیه به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر پاسداران سبز پوش جان برکف انقلاب اسلامی، این سپاهیان غیور و دلاور اسلام، گرچه ترامپ شیطان صفت و دیوانه و دولت احمق‌تر از خودش به سپاهیان عزیز جسارت روا داشته و شخصیت ذاتی خود و خاندان بی هویتش را به سپاه غیور اسلام نسبت داده، اما حافظۀ تاریخی همۀ مردم فهیم و قدرشناس ایران، قدر پاسداران عزیزمان را به خوبی می‌دانند، سپاهی که ۴۰ سال قبل در خوزستان و تمامی مرزها، لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدسشان آغشته کردند، تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از ۴۰ سال مجاهدت و سازندگی، بازهم خوزستان و ایران اسلامی شاهد است، که خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل آلود برای خدمت به مردم معطر کردند.

ملت بزرگ و رشید فارس همزمان با مردم ایران اسلامی پس از اقامۀ نماز باصلابت جمعه این هفته، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم زیاده خواه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد 'ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند' را سر خواهد داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.

سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه، این پاسداران عزت و شرف، توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از مردم متدین و شریف فارس دعوت کرد تا درتظاهرات حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام نفرت و انزجار از اقدام سخیف طاغوت اعظم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی که پس از اقامۀ نماز پرصلابت جمعه این هفته (۲۳ فرودین ماه) در مصلی‌های نماز جمعۀ سراسر استان برگزار می‌شود، حضوری لحظه شناس و دشمن شکن داشته باشند.

این مراسم در شیراز، امروز، پس از اقامه نماز جمعه از خروجی درب بست شهید آیت الله دستغیب (ره) آغاز وبا طی نمودن مسیر بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره) - سه راه نمازی به پایان خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها