رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به معرفی یک هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی مصوب به بانک عامل گفت: از این تعداد طرح معرفی شده به بانک یک هزار و ۱۵۰ طرح منجر به عقد قرارداد با بانک شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۳۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سعیدی‌کیا در آئین اهدای اسناد املاک بنیاد علوی در روستای داودآباد شهرستان قرچک با اشاره به اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در برخورد با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز در شرایطی شاهد یاوه‌گویی‌های ترامپ علیه نیرو‌های خدوم سپاه پاسداران هستیم که همه مردم ایران یکپارچه بر سپاه پاسداران درود می‌فرستند.

وی سپس با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان تصریح کرد: در سال ۹۷ به مناطق روستایی هر یک از ۳۱ استان کشور ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: بنیاد علوی از سال ۹۵ با کمک معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری در راستای حمایت از طرح‌های متوسط اشتغال‌زایی روستایی اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به روستائیان کرده است.

سعیدی‌کیا با اشاره به معرفی یک هزار و ۷۰۰ طرح مصوب به بانک عامل از ابتدای آغاز این طرح تاکنون خاطرنشان کرد: از این تعداد طرح معرفی شده به بانک یک هزار و ۱۵۰ طرح منجر به عقد قرارداد با بانک شده و براساس پیشرفت فیزیکی طرح‌ها تسهیلات به آن‌ها پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات