خبرگزاری بسیج: مدیرکل دفتر شهری و شوراها در جلسه ای با شهردار باقرشهر در خصوص ارزیابی کلی مدیریت بحران روزهای اخیر شهرستان ری ضمن تقدیر از حسن مدیریت بحران در باقرشهر گفت : مدیریت بحران وقتی می‌تواند نمره عالی را بگیرد که در آن تلفیقی از مهارت و علم با بومی سازی خدمات با توجه به نیاز سنجی بومی صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۳۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵

 سلیمانی گفت: شهروندان و بومیان هر شهر و روستا بهترین کارشناسان نیازسنجی منطقه به شمار می‌آیند و استفاده از تجربه و نگاه آنها به مدیریت شهری کمک می‌کند تا بهترین تصمیم سازی را برای جامعه انسانی آنها اتخاذ شود.

 بهترین و جامع ترین مدیریت شهری مدیریتی است که نیاز جامعه مخاطب توسط همان جامعه به سطح مدیریت انتقال داده شده باشد.

 سلیمانی  در ادامه افزود: در حوادث اخیر اهمیت و ضرورت این موضوع به وضوح مشهود بود. در بررسی و بازدیدهای میدانی و گزارشی که از استان تهران صورت گرفت الحمدلله در زمان بارش باران نوروزی سرریز شدن رودخانه کن در کهریزک ،مشکل جدی در کهریزک و باقرشهر پیش نیامد و در همان ساعات اولیه، از بحران پیشگیری شد که جای تقدیر دارد. با توجه به مدیریت پیش از بحران در باقرشهر از جمله لایروبی و کنترل چاههای جذبی شهر هیچ موردی از باقرشهر گزارش نشد و مشکلات جزئی پیش آمده در کهریزک نیز با حضور خوب مدیریت شهری کهریزک و همراهی شایسته شهرداری و شورای اسلامی کهریزک کنترل شد.

ارسال نظرات