عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی موجب ارتباط بیشتر ملت‌های مسلمان جهان با یکدیگر می‌شود و این رقابت‌ها به برکت انقلاب اسلامی در جهان حرف اول را می‌زند.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۲۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ویژه‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن خبرگزاری فارس اظهار کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در اشاعه و ترویج فرهنگ حیات‌بخش قرآنی در جهان تأثیر شگرف و بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه جهان تشنه معارف الهی و قرآنی است و هدف از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم باید اشاعه فرهنگ نورانی قرآن در جهان باشد، افزود: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی موجب ارتباط بیشتر ملت‌های مسلمان جهان با یکدیگر می‌شود و قلب‌های مسلمانان جهان را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قرآن کریم بهار زندگی است و هرچه انس با قرآن کریم بیشتر در جامعه ترویج شود شاهد بصیرت‌افزایی و معنویت بیشتر مردم خواهیم بود، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی در جهان حرف اول را می‌زند.

طبرسی با تأکید بر اینکه حضور قاریان و حافظان برتر قرآن کریم از استان‌های کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی مهم است و باید از این ظرفیت بهره‌گیری شود، تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم می‌تواند کیفیت تلاوت‌های قاریان جوان و نوجوان داخلی را افزایش دهد.

ارسال نظرات