پیام هنرمندان شهید اصلاح خویش است/شهدای هنرمند مصلحان جامعه بودند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیام هنرمندان شهید این است که خود را اصلاح کنید. هنرمندان مؤمن و هوشمند برای اصلاح خویش تلاش می کنند و از ظرفیت خود در جامعه به کار می گیرند. شهدای هنرمند مصلحان جامعه بودند و نگرانی‌شان از وضعیت موجود در جامعه آنها را در این راه قرار داد که به سمت شهادت بروند.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۲۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  در ارتباط با برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند استان کردستان گفت: شهدای هنرمند گام بلندی برای فهم آموزه‌های دین برداشتند و در تبیین معنای واقعی هنرمند اهل نظر دیدگاه‌های متفاوتی مطرح کردند و با خلق آثار ارزشمند خویش خدمت هنرمندانه‌ای به این انقلاب کردند.

سردار رجبی به ویژگی یک انسان هنرمند اشاره کرد و افزود: هنرمند آن است که آنچه را که به آن آراسته شده بیان کند و در معرض دید عموم برای انتقال آموزه‌های انسان‌ساز قرار دهد؛ که شهدای هنرمند ما از جمله این انسان‌ها بودند چرا که با فهم صحیح معارف دین توانست به این مرتبه برسد.

ایمانی که لازمه دستیابی به شهادت است، منبع خلق آثار هنری است

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان، با بیان اینکه آثاری که هنرمند توانا خلق می‌کند از بالاترین استدلال معرفتی برخوردار است، گفت: این اثر تاثیرگذار و انسان‌ساز است. شهدای عالیقدر هنرمند ما قدم‌های بلند، مطمئن و ماندگاری برداشتند و این در سایه معرفت دینی و ایمان به خدا به دست می‌آید که این حرکت را تداوم بخشیدند، همان ایمانی که لازمه دستیابی به شهادت است، منبع خلق آثار هنری است.

وی همچنین درباره اجلاسیه شهدای هنرمند گفت: یکی از برکات اقدامات و کنگره‌ها آشنایی با چهره‌های ماندگار عرصه هنر در مسیر آراسته شدن به خصایص شهدا است و ما باید در این مسیر قدم برداریم. مهمترین وظیفه ما و هر هنرمند هوشمند این است که در مسیر تربیت و آراستگی ایمان و عمل صالح قدم بردارد.


وی اظهار کرد: شهدا ابتدا خود را اصلاح کردند و بعد به یک مصلح تبدیل شدند، چراکه نمی‌شود که انسان اصلاح نشده و از تعلقات دنیا رها نشده باشد و بتواند مثل یک مصلح عمل کند و یک هنرمند هوشمند و کارآمد که برای اصلاح خود تلاش می‌کند، این ظرفیت را در خدمت جامعه می‌گذارد.


پیام هنرمندان شهید اصلاح خویش است


وی خاطرنشان کرد: پیام هنرمندان شهید این است که خود را اصلاح کنید. هنرمندان مؤمن و هوشمند برای اصلاح خویش تلاش می‌کنند و از ظرفیت خود در جامعه به کار می‌گیرند. شهدای هنرمند مصلحان جامعه بودند و نگرانی‌شان از وضعیت موجود در جامعه آن‌ها را در این راه قرار داد که به سمت شهادت بروند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات