مسوولان تکاب با خانواده جانباز ۷۰ درصد عباس الطافی دیدار کرده و جهت شفای حال وی، حدیث کساء قرائت کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۰۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، امام جمعه تکاب و فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه به اتفاق سایر مسئولین از خانواده جانباز والامقام دوران دفاع مقدس عباس الطافی دیدار کردند.

در این دیدار مهدی زینال نژاد فرمانده سپاه شهرستان، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز و تاکید بر عظمت شهدا و جانبازان و خانواده آنها، گفت: رهبرمعظم انقلاب تاکید فراوان دارند که به خانواده شهدا و جانبازان باید سرکشی کرد و مشکلات آنان را برطرف کرد چرا که آنان ولی نعمتان ما هستند و باید قدردان آنان باشیم.

همچنین امام جمعه شهرستان در سخنانی، اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا، جانبازان، صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است و مسئولان شهرستان باید در همه حوزه ها آماده خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشند.

وی افزود: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است، که خالصانه برای دفاع از کیان ایران اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

برادری  ادامه داد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های معزز آنان هستند و می دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

در خاتمه این دیدار نیز جهت بهبود حال و شفای جانباز سرافراز عباس الطافی دعای شریف کساء قرائت شد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات