اولین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری در سال رونق تولید برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۹۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این جلسه پس از قرائت قرآن، برادر کیانی مسئول سازمان بسیج مداحان ضمن عرض خیر مقدم مطالبی را پیرامون مصوبات گذشته مطرح کرد و در خصوص برنامه های پیش رو از جمله اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی نمودن آن، برنامه های سال 98 و تقدیم احکام اعضای شورا مطالبی را بیان نمود.

در ادامه سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک اعیاد شعبانیه، نقش مداحان را در دوران دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: اخلاص و پیشرو بودن مداحان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در پیروزی جنگ و حضور رزمندگان دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و اکنون نیز مداحان می بایست در عرصه های مختلف پیش قدم باشند تا نقش آنان در جامعه به درستی ایفا گردد.

حجت الاسلام محمدی، نائب رئیس شورای اندیشه ورز بسیج مداحان استان نیز در ادامه مطالبی را پیرامون اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین جذب جوانان و کمک به سیل زدگان مناطق مختلف کشور بیان نمود و بر سازماندهی هیئات و مداحان در خصوص موارد ذکر شده تاکید کرد.

در ادامه جلسه دیگر اعضاء نیز نظرات خود را پیرامون موضوعات مطرح شده از جمله بررسی آسیب های فراروی هیئات، اشتغالزایی در هیئات، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، ساز و کار کمک به سیل زدگان و جذب جوانان، بیان کردند.

در پایان این جلسه  برادر حمیدرضا توسلی،  در خصوص آماده شدن شیوه نامه برخورد با تخلفات در هیئات مذهبی و مداحان و ابلاغ آن به دستگاه های زیربط نکاتی را بیان نمود و اولین جلسه برگزار شده با مبلغین درخصوص تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار داد.

وی در خصوص سازماندهی هیئات برای کمک به سیل زدگان و جذب جوانان و فعالیت در فضای مجازی مطالب را مورد تاکید دوباره قرار داد.

در این جلسه احکام رئیس و نائب رئیس و دیگر اعضا توسط معاون محترم اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  تقدیم اعضا شد.

ارسال نظرات