خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه با اشاره به اقدام آمریکا در تروریستی دانستن سپاه گفت: آمریکا اعلام می کند سپاه تروریست است چون در میدان عمل نتوانستند جواب غیور مردان مجاهد و دلاور پاسدار و بسیجیان جان بر کف را بدهند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۸۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه صبح امروز در مراسم اولین سالگرد شهید مرتضی بصیری پور شهید مدافع حرم استان اظهار داشت: مجلس متعلق به شهدا و شهید مدافع حرم این استان دلاور پرور و با صفاست و ما وظیفه داریم نسبت به مقام شهدا و خاندان شهدا ادای احترام کنیم.

وی با اشاره به ایام مبارک شعبان ماهی که متعلق به پیامبر است افزود:  نیمه ماه تلألوء عزت و بزرگی مسلمانان است و امیدواریم با دعای همه مسلمانان در این ماه چشمان ما به سیمای مبارک حضرت مهدی موعود(عج) منور شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه عنوان داشت: امام رضا علیه السلام فرمودند " چند خصوصیت نسبت به ماه شعبان اینکه ابتدا ماه نزول برکات خداوند است در این ماه نهایت رصد و مراقبت از خودتان داشته باشید و  از گناه صرف نظر کنید و زیاد بر پیامبر و آل ایشان صلوات بفرستید."

ادای احترام به مقام شهدا و خاندان شهدا وظیفه مردم و مسئولین

وی با تأکید بر اینکه خانواده های شهدا قابل احترام و حرمت هستند خاطرنشان کرد: آیا حق شهدا و عزت و احترام به خانواده شهدا رعایت می شود؟

رضایی ادامه داد: مردم با حضور در مجالس و برنامه های مختلف برای ادای احترام و حفظ حرمت به شهدا و خانواده های آنها کوتاهی نمی کنند  اما مسئولین در برخی موارد دچار خطاهایی در این زمینه می شوند.

وی بیان داشت: در بیش از ۷۰درصد از وصیت نامه های شهدا امر به پشتیبانی از ولایت فقیه است تا به مملکت آسیب نرسد و در بخش دوم مربوط به حفظ حجاب و رعایت حیا و پاکدامنی در بین جوانان و بانوان است که آیا به این امور در جامعه به نحوه مطلوب عمل می شود؟

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه با اشاره به شخصیت شهید بصیری پور خاطرنشان کرد:  پدر شهید در بیان  خاطرات فرزندش می گوید که شهید مرتب می گفت می خواهم در کنار سیدحسن نصرالله با اسرائیلی ها بجنگم.

وی با بیان اینکه زمینه ای فراهم شد که اسرائیلی ها خطایی کرده بودند که توسط سپاه اسلام پاسخ سختی گرفتند اضافه کرد: وقتی در خاک سوریه اسرائیل به مرزهای ایران تخطی کرده بود؛ نیروهای ایرانی جواب کوبنده ای به آنان دادند و آنان هیچ غلطی نتوانستند بکنند و بعد به ناچار گفتند ما نمی زنیم شما هم نزنید. اینگونه باید پاسخ دشمن را داد چون آنان اهل مذاکره نیستند.

ما با دشمن اصلی در خاک همسایه جنگیدیم

رضایی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از سوریه رفتند تصریح کرد: برخی اصلاح طلب بی انصاف گفتند چرا می روند که شهید شوند.

وی خاطرنشان کرد: سوریه رسماً از ایران خواست که به آنان کمک کنیم و ما وظیفه داریم کمک کنیم چون در قرآن داریم که کسی به شما احسان کرد کاملتر جواب دهید. در جنگ تحمیلی سوریه تنها کشور عربی است که هشت سال در نداری پشت سر ما  ایستاد در حالیکه  بیش از ۴۰کشور اروپایی و عربی پشت سر صدام ایستادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه گفت: سوریه کشور مسلمان و همسایه ما مورد حمله قرار گرفت و این اخلاقی و انسانی است که ما در اوج دارایی به آنها کمک کنیم و رهبر انقلاب که دستور بر کمک به این کشور را دادند علاوه بر توکل و اعتقاد به خداوند اشرافیت کامل بر توانایی ها و ظرفیت های کشور دارند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند هر کس با اسرائیل تقابل کند با تمام توان از آنها پشتیبانی می کنیم افزود: خون شهیدان مدافع حرم هدر نرفته است  و این در دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب نمایان شد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

رضایی با تأکید بر اینکه بهترین دفاع حمله است خاطرنشان کرد:  اگر جوانان ما در سوریه و عراق با داعش نمی جنگیدند در خیابان ها و مکانهایی در داخل شهرهای ایران باید با داعش می جنگیدند همانطور که در حرم امام و مجلس شاهد اقدامات تروریستی بودیم.

وی با بیان اینکه  دفاع از حرم اهل بیت در سوریه و عراق راه منطقی، انصافی و انسانی است افزود: ملت ایران بهترین کار را انجام دادند و با دشمن اصلی در خاک همسایه جنگیدند.

سپاه جهادی برآمده از نظام و انقلاب است

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه متذکر شد:  اگر رشادت امثال بصیری پورها نبود معلوم نبود امروز داعش بعد از  فتح سوریه و عراق برای فتح ایران برنامه ریزی داشت چون نقشه اصلی آنها تسخیر خاک عراق و سپس فتح ایران بود.

وی با اشاره به اقدام آمریکا در تروریستی دانستن سپاه گفت: آمریکا اعلام می کند سپاه تروریست است چون در میدان عمل نتوانستند جواب غیور مردان مجاهد و دلاور پاسدار و بسیجیان جان بر کف را بدهند.

 رضایی اظهار داشت:  سپاه جهادی برآمده از نظام و انقلاب است و به فضل خدا پرچم این انقلاب را  به رهبری امام خامنه ای (حفظه الله تعالی)  به دست صاحب اصلی انقلاب می رسد.

عزت و اقتدارمان را زیر سایه اسلام و اهل بیت بدست آوردیم

وی اظهار داشت: در این اوضاع که عزت و غروری را که کسب کردیم به برکت خون شهدای مدافع حرم و نصرت الهی است رئیس جمهور ایران و آمریکا به عراق می روند چقدر تفاوت در عزت و ذلت حضورشان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه با اشاره به اینکه عده ای عزت نظام را از برجام می دانند تصریح کرد: اگر نیروهای سپاه، شهدای مدافع حرم و غیورمردان بسیجی در زیر سایه عزت  اسلام، شهدا، قرآن، کرامت و نصرت خداوند کشور را به اقتدار و صلابت رسانده اند این عزت از برجام نیست بلکه از اسلام و توسل به اهل بیت است که همچنان در این مسیر می ایستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها