مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان:

سپاهیان در دل ملت جای دارند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: سپاهیان در دل ملت جای دارند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۷۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با حضور در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام روز پاسدار را  به نیروهای سپاه استان تبریک گفتند.

سید احمد مرتضوی فرد در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و مناسبت های روز پاسدار و روز جانباز، با بیان اینکه سپاهیان در دل ملت جای دارند، تصمیمات دولتمردان آمریکایی را نابخردانه و از روی حماقت دانست.

وی، اظهار کرد: ما این عمل آمریکایی ها را محکوم می کنیم و ابراز همدلی با سپاه داریم و امیدواریم به لطف خداوند این آرامش و امنیت که با همت نیروهای مختلف نظامی از جمله سپاه به دست آمده است، همیشه پایدار بماند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مناسبت های این ماه عظیم، گفت: با تصمیمات دشمنان انقلاب اسلامی، امروز شاهد یک همدلی بیشتر در درون کشور هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره به خدمت رسانی مخلصانه سپاه و بسیج در حوادث مختلف مثل زلزله کرمانشاه، و سیل های اخیر در کشور، اظهار کرد: این اقدام آمریکا یک هدیه بزرگ الهی بود تا همه بدانند سپاه چه نعمت بزرگی است.

گفتنی است: جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز با تشکر از ابراز لطف آحاد ملت، بویژه  مردم مؤمن و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری نسبت به فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: از ابراز همدلی شما تشکر می کنم . سایه الطفا الهی همیشه شامل حال ملت ایران شده است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی از جنس مردم است و خود را خادم ملت می داند و امروز ما افتخار می کنیم دشمن درجه یک ما از دستمان عصبانی است.

وی در ادامه علت عصبانیت دولتمردان آمریکایی از دست ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناشی از این نکته دانست که به برکت انقلاب اسلامی، مؤلفه های ابرقدرتی آمریکا در حال از بین رفتن است.

ارسال نظرات