خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان:

یاوه گویی دشمن وحدت مردم و نیروهای مسلح را رقم زد

حجت الاسلام صادقی گفت: ما خوشحالیم که نقشه دشمن به کمک خود دشمن خنثی می شود و باعث وحدت و یکپارچگی ملت با سپاه و ارتش می گردد.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۶۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) با حضور حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) تاکستان در مسجد جامع فارسجین برگزار گردید.
حجت الاسلام صادقی در این مراسم اذعان کرد: رییس جمهور فاسد آمریکا با یاوه گویی ها و لجن پراکنی خود علیه سپاه نمی تواند کاری از پیش ببرد.
وی با یادآوری اولین روزهای تشکیل سپاه و خدمات این نهاد تا به امروز گفت: سپاه از اول تاسیس کمک حال مردم ملت ایران بوده و هست، از این رو در رسانه های غرب می بینیم که دشمنان این ملت و این کشور، سپاه را در تقابل با ملت و این نظام نشان می دهند و سپاه را گروه تروریستی میداند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تاکستان تبیین کرد: خوشبختانه این موضوع و این موضع گیری ها علیه سپاه در ایران و تمام جهان نتیجه عکس داد و رسوایی دیگر بر آمریکا و کشور های حامی با این ابر قدرت پوشالی شد.
صادقی عنوان کرد: ما خوشحالیم که نقشه دشمن به کمک خود دشمن خنثی می شود و باعث وحدت و یکپارچگی ملت با سپاه و ارتش می گردد.
این مسوول پایان از مردم شهرک فارسجین بابت جمع آوری و کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده، تشکر و قدردانی کرد.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها