فرمانده دوران دفاع مقدس سپاه را از نیروهای الهی ای خواند که با اندیشه های انقلاب اسلامی شکل گرفت که امام خمینی(ره) آنرا شکل داده و وارد صحنه نظام و انقلاب کرده که در واقع مولود و نیروی ایمانی انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۵۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار کمیل کهنسال در مراسم گرامیداشت روز پاسدار در جمع سپاهیان کربلای مازندران، انسانهایی که متکی به ایمان ، خدا، انبیاء و ائمه معصومین (ع) هستند را دارای قدرت برتر خواند و افزود: در مقطع کنونی، آمدن امام و رسالت امام همه از جانب خدا و دقیقا در امتداد بعثت انبیاء است.

وی انقلاب اسلامی  ایران را در برگیرنده همان علت های شکل  گیری نهضت و بعثت انبیاء و دارای همان  اجزاء و عناصر نهضت ابا عبدالله(ع) و در امتداد قیام آن حضرت دانست و افزود: در مسیر اجرای نهضت انبیا و ائمه (ع)  وجود ملالت ها، سختی ها و رنج ها طبیعی است.

فرمانده دوران دفاع مقدس سپاه را از نیروهای الهی ای خواند که با اندیشه های انقلاب اسلامی شکل گرفت که امام خمینی(ره) آنرا شکل داده و وارد صحنه نظام  و انقلاب کرده  که در واقع مولود و نیروی ایمانی انقلاب است. 

سردار کهنسال با تبیین مشخصه های سپاه، «دیانت» را اولین شاخصه سپاه دانست و ادامه داد: دیانت شاخصه مهم و خمیرمایه اصلی سپاه است  و شجاعت و نترسیدن از همه قدرتهای طاغوتی ای که با رخ کشاندن قدرت،  سعی در ترساندن دیگران دارند شاخصه دوم سپاه است.

وی شجاعت و صراحت بیان حق در نیروهای سپاه  و بی باکی از سرزنشگران را شاخص دیگر سپاه خواند و گفت:  سپاه ، ایثارگری و فداکاری را  از عاشورا درس گرفت، لذا جایی که پای شرف، انسانیت و ارزشهای الهی در میان باشد  نیروهای سپاه از مرگ هراس نداشته و پای دین و شرف ایستادگی خواهند داشت.

 فرمانده شجاع دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سپاه حاضر است بمیرد اما عزت او حفظ باشد، گفت: مهمترین شاخصه سپاه تبعیت و پشتیبانی از امام، رهبر و ولی فقیه است تا برای رسیدن به هدف تعالی بخش بشریت در جامعه، راه را فراموش نکند و منحرف نشود.

سردار گهنسال با یادآوری اینکه شاخصه سنجش ایمان، دینداری ، اخلاص و تبعیت از امام است اظهار داشت: اینکه امریکا سپاه را تروریست می نامد بخاطر این است که سپاه ظرفی پاک از ملت مومن و متدین پیرو رهبر و امام است و پای تبعیت از کشتی بان نجات (امام و ولی فقیه) ایستاده است.

وی با اشاره توطئه خبیثانه امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را ظرفی پاک دانست و گفت:  همه مردم  کشور،  وحتی ملت های آزاده جهان، حاضرند بخاطر منش و رفتار ارزشی سپاه در آین ظرف پاک قرار گیرند، لذا در ماجرای اخیر و واهی امریکا علیه  سپاه که برای درماندگی نیروی عظیم الهی، نقشه کشید، نه تنها سپاه درمانده نیست، بلکه همین طرح امریکا نشانه درماندگی غرب و استکبار است.

 کهنسال حمایت های روز افزون و جانانه گروهها، بخش ها، سازمانها، ادارات و مردم  از سپاه پاسداران را قدرت سپاه در تاسخیر بر دلها دانست و عنوان کرد: سپاه ظرفیتی از مجموعه ای از؛ مردم متدین ، رزمنده دفاع مقدس، مدافع حرم، مبلغ، حامی مستضعفین، یاریگرمحرومین و همه ترکیب جامعه اسلامی و الگوی همه نهضت های آزادی بخش دنیا و انسانهای دارای فطرت پاک  است که خواهان رهایی از رنج و ظلم طاغوت هستند.

این مبارز جهادی مازندران،سپاه را نوک ایمان و جهاد و تجلی حضور مردم در موضوعات اعتقادی، ایمانی، اجتماعی، نظامی، فرهنگی، سازندگی، خدماتی و ... خواند و اظهار کرد: قدرت سپاه از وجود قدرت، انبیاء و اهل بیت(ع)   است، لذا دشمن از سپاه عصبانی نیست از اهل بیت(ع)، امام حسین(ع)، قرآن، و انقلاب اسلامی ای عصبانی است که در امتداد راه ائمه و اولیاء الله دین خدا را یاری می کنند.

سردار کهنسال با  شکرگزاری از خدا بخاطر  اتفاق جدید  در پی توطئه امریکا علیه سپاه گفت: خدا را شاکریم ، اگر کسی بخواهد حق و باطل را بشناسد و مرز قائل شود، سپاه را معیار حق می داند، لذا این امر از علائم ظهور است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها