به مناسبت طرح خبیثانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از طلاب حوزه های علمیه استان مازندران به همراه آیت الله سلیمانی رئیس حوزه علمیه کوتنا قائمشهر و همچنین محمد دامادی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی با حضور در سپاه کربلا ضمن تشکر از خدمات رسانی بسیج و سپاه، حمایت خود را از سپاه اعلام و بر پشتتیبانی خود تاکید داشتند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۲۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت اعیاد خجسته شعبانیه، میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و با اشاره به طرح خبیثانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از طلاب حوزه های علمیه استان مازندران به همراه آیت الله سلیمانی رئیس حوزه علمیه کوتنا قائمشهر و همچنین محمد دامادی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی با حضور در سپاه کربلا و شرکت در جشن میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد (ع) و نیز تجلیل از پاسداران نمونه استان، ضمن دیدار و ابراز تشکر از خدمات رسانی به موقع، دلسوزانه و مجاهدانه بسیج و سپاه، حمایت خود را از سپاه اعلام و بر پشتتیبانی خود تاکید داشتند.

حجه الاسلام والمسلمین محمد صادق سلیمانی دبیر حوزه علمیه مازندران در این دیدار، با اشاره به اینکه اختلافات سلیقه ای نباید موجب گسست عدم وحدت شود، افزود: گرچه اختلافات در سلایق مختلف وجود دارد اما وقتی پای ارزشهای انقلاب اسلامی و نظام در میان  می آید، همه در یک لباس و یک کلمه وحدت، انسجام و اتحاد داریم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مهمترین رکن ارزشهای اسلامی است و همواره پای آن ایستادگی خواهیم داشت.

وی با اشاره به  بی امنی  سالهای گذشته در صحرا و شتیلا، سوریه ، عراق و ...، امنیت امروز این کشور ها و شهر ها را مدیون قدرت الهی سپاه دانست و اظهار داشت:در سوریه، لبنان و عراق چه کسی امنیت را حاکم کرد؟ سپاه قدس کیست؟ این نیرو متعلق به چه مملکتی است، لذا این عظمت جمهوری اسلامی است که دشمنان ملت های مظلوم کشور ها از قدرت سپاه جرات تجاوز و حمله آنچنانی ندارند.

سلیمانی اقدام امریکا را عاملی برای شناخته شدن حقانیت سپاه در دنیا دانست و گفت: امروز از شورای عالی حوزه علمیه استان و مدیریت حوزه علمیه به نمایندگی از طلاب مدارس و حوزه، ضمن بیان  ارادت و تبریک حمایت خود را از سپاه اعلام داشته و مستحکم تر از گذشته افتخار پشتیبانی و ایستادن در کنار سپاه را  داریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها