سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان میزبان نهادها و چهره های مختلف به مناسبت روز پاسدار و محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه بود.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۲۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛گروه نخست این افراد دانش آموزان بودند که با اهدای گل به پرسنل سپاه استان با پاسداران انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به همراه پرسنل و معاونین این اداره کل نیز امروز به دیدار فرماندهان و کارکنان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان آمدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به پاسداران استان زنجان، اظهار داشت: این نهاد آماده همکاری با سپاه استان است.

 

رفیعی با تقدیر از فعالیت های سپاه در عرصه های مختلف، بیان داشت: آموزش و پرورش در عرصه جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان فعالیت می کند.

 

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز با تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش برضرورت کمک رسانی مطلوب به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر کمک ها برای ارسال به خوزستان جمع آوری می شود که فرهنگیان و خانواده های دانش آموزان می توانند کمک کار خوبی باشند.

 

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد نیز به همراه جمعی از کارکنان این بانک با حضور در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان روز پاسدار را به پاسداران زنجان تبریک گفت.

 

عبدالرضا خاتمی اقدام ناشیانه ترامپ را در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی،موجب انسجام بیشتر در بین مردم،مسئولان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

وی گفت: به عنوان سرباز در خدمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در دیدار جداگانه ای با فرماندهان و پرسنل سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری پشتیبانی محکمی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می شود.

 

صفری با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان،گفت: با وجود اینکه سیل به منطقه بزینه رود خسارات بیشتری وارد کرده است، اما میزان کمک رسانی این منطقه بیشتر از سایر مناطق استان است.

 

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم در زمینه کمک رسانی به سیل زدگان، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام سال گذشته سه برابر افزایش یافت.

 

این مسئول از جمع آوری مبلغ 43 میلیارد تومانی از سوی کمیته امداد در کشور برای سیل زدگان خبرداد و گفت: در استان زنجان نیز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از پیش بینی افزایش ورودی های کمیته امداد در سال جاری خبرداد و بیان داشت:600 هزار  وروی در سال گذشته در کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.

 

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز امروز با فرماندهان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان دیدار کردند.

 

در این دیدار جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به خدمات رسانی سپاه استان زنجان در عرصه های مختلف،اظهار داشت: ارتباط سپاه همواره با دانشگاه به نحو مطلوبی برقرار بوده و این موضوع افتخاری برای این نهاد محسوب می شود.

 

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیش از ۵۰ سالن ورزشی در استان زنجان احداث کرده است، افزود: بیش از ۲۰ هزار برنامه فرهنگی به صورت سالانه در استان اجرایی می شود.

 

وی ادامه داد: هر کس قانون اساسی را قبول دارد حتی اگر فرم عضویت در بسیج را تکمیل نکرده باشد، بسیجی است.

 

این مسئول با بیان اینکه هر جا لازم باشد سپاه کمک کار دولت است و کار موازی انجام نمی دهد،گفت: با روحیه جهادی و بسیجی در قالب اردوهای جهادی پای کار هستیم.

 

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در سیل اخیر سپاه با همه قوا وارد میدان شده است، افزود: ماشین آلات سنگین سپاه استان در خدمت سیل زدگان است.

 

طهماسبی با اشاره به فعالیت آشپزخانه سیار استان زنجان در مناطق سیل زده،گفت: روزانه 20 هزار غذا پخت می شود.

 

وی از فعالیت 208 گروه جهادی شناسنامه دار در استان زنجان خبرداد و گفت: در حال حاضر گروه های مختلف جهادی در مناطق سیل زده حضور دارند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در ادامه این مراسم با تبریک روز پاسدار و سالروز میلاد امام حسین(ع) اظهارداشت:با اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه خود را پاسدار انقلاب می دانیم چرا که یادگار امام پشتوانه محکمی برای کشور محسوب می شود.

 

فیروز فر اقدام خصمانه استکبار را به نفع سپاه تعبیر کرد و گفت: خطایی که ترامپ انجام داد،موجب افزایش حمایت از سپاه شد.

 

وی سپاه را به عنوانه پشتیبان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:سپاه همواره در دفاع از مظلومان جهان پیشگام بوده است.

 

یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز با تقدیر از خدمات سپاه در عرصه های مختلف، اظهار داشت: همه ماپاسدار  معنوی وطن، کشور و جمهوری اسلامی هستیم.

 

وی با اشاره به آیه ۵۹ سوره انفال،گفت: بر اساس این آیه امثال ترامپ فکر می کنند که از مسلمانان سبقت و پیشی گرفته اند آنها نمی توانند و توان انجام این کار را ندارند.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچ گاه طالب جنگ نبوده است،گفت: هشت سال جنگ نیز به نظام اسلامی تحمیل شد.

 

بیگدلی با بیان اینکه اگر سپاه ما را تروریست اعلام کنند تا آخرین قطره خون از کشور دفاع می کنیم.

 

ارسال نظرات