سرهنگ علی بنایی گفت: ادوات مهندسی لشکر 27 شامل لودرها، بیل ها و بابکت ها از همان آغاز سیلاب در شمال کشور به استان گلستان اعزام شدند و برای تخلیه آب از شهرها مشغول به کار شدند و تا 20 روز در این استان مستقر هستند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۲۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ علی بنایی فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) با اشاره به آمادگی کامل این لشکر عملیاتی برای امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده اظهار داشت: ادوات مهندسی لشکر 27 شامل لودرها، بیل ها و بابکت ها از همان آغاز سیلاب در شمال کشور به استان گلستان اعزام شدند و برای تخلیه آب از شهرها مشغول به کار شدند و تا 20 روز در این استان مستقر هستند.

وی در خصوص جمع آوری کمک های مردمی توسط گردان های امام حسین(ع) گفت: گردان های امام حسین(ع) ایستگاه هایی را برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در سطح شهر برپا کردند و حجم قابل توجهی از این کمک ها جمع آوری شد و در نهایت برای ارسال به سمت مناطق سیل زده به سپاه تهران بزرگ تحویل داده شدند.

 فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) از استقرار گروه های جهادی این لشکر در شهر سوسنگرد خبرداد و افزود: هم اکنون گروه هایی از نیروهای لشکر در سوسنگرد مشغول تقویت سیل بندهای این شهر هستند و تمام تلاشمان را برای جلوگیری از وقوع سیلاب در سوسنگرد به کار گرفته ایم.

ارسال نظرات