خبرهای داغ:
اهواز- فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: اقدامات و پیش بینی های لازم در صورت آزاد سازی آب از کرخه برای تاسیسات نفتی و مناطق دارای خطر پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۱۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار احمد خادم سید الشهدا با اشاره به تلاش نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه کربلا برای حفظ معابر و تأسیسات شهر اهواز گفت: نیروی زمینی سپاه با ترمیم و نصب سیل بندهای جدید در ورودی شهر اهواز از سمت شمال به جنوب شهر، از ورود آب به سطح شهر و معابر جلوگیری کرد.

وی با اشاره به تلاش نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه کربلا برای حفظ معابر و تأسیسات شهر اهواز گفت: نیروی زمینی سپاه با ترمیم و نصب سیل بندهای جدید در ورودی شهر اهواز از سمت شمال به جنوب شهر، از ورود آب به سطح شهر و معابر جلوگیری کرد.

سردار احمد خادم سید الشهدا افزود: تلاش‌های نیروهای مسلح برای حفظ منطقه کیانپارس از ورود سیلاب از دیشب ادامه دارد و توانستیم به موفقیت‌های مهمی دست پیدا کنیم.

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه با بیان نجات شهر کیانشهر و کیانپارس از ورود سیلاب تصریح کرد: هم اکنون آب آزاد شده از سد کرخه از سه محور شهر را هدف قرار داده که قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از گسترش سیلاب از سه محور اقدام کرده است. تلاش ما این است که فعلاً با اقدامات مهندسی حاشیه جنوبی کانال سلمان و مناطق شمالی شهر اهواز را ایمن سازی کنیم.

سردار خادم سید الشهدا با بیان اعزام صدها نفر از نیروهای قرارگاه کربلا برای حفظ شهر اهواز از سه محور گفت: از شب گذشته نیروهای قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه مشغول انجام کار هستند و هشدارهای و اقدامات تأمینی داده شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تأسیسات نفتی و ورزشگاه غدیر اهواز تدابیر لازم پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: اقدامات و پیش بینی‌های لازم در صورت آزاد سازی آب از کرخه برای تأسیسات نفتی و مناطق دارای خطر پیش بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها