خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه به همین منظور مسئولان محلی و انتظامی هندیجان با تبریک روز پاسدارودر راستای ایجادهمبستگی و اتحاداز فرماندهی و پرسنل ناحیه سپاه و ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه هندیجان دیدار و از آنها به شایستگی تجلیل نمودند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۰۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان اظهار داشت : سپاه پاسداران در هر شرایطی از دستاوردهای انقلاب و اهداف امام راحل و شهدا پشتیبانی می کند و مسئولان در راستای قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی سپاه و تبریک روز پاسدار در ولادت حضرت امام حسین (ع) از نیروهای دریایی و مقاومت بسیج سپاه دیدار و ابراز همبستگی نمودند.

وی افزود: در اقدامی تحسین انگیز، فرماندار و جمعی از مسئولان در مقر نیروهای سپاه هندیجان حضور پیدا کردند و از رشادت های دلاور مردان سپاه تجلیل نمودند و امام جمعه بزرگوار هندیجان به نشانه حمایت از سپاه با لباس پاسداری حضور پیدا کردند ‌.

وی بابیان آمادگی نیروهای سپاه در دفاع از کشور گفت: نیروهای سپاه و بسیج تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در بالاترین آمادگی رزمی ، دفاعی و امنیتی قرار دارد و در هر شرایطی آماده پاسخ های کوبنده به دشمنان اسلام از جمله آمریکای جنایتکار است.

فرمانده ناوگروه رزمی سید الشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه هندیجان ناوسالاریکم پاسدار پور حجازی از حضور مسئولان محلی و نظامی و انتظامی به مناسبت روز پاسدار و اعلام همبستگی و اتحاد و تعامل تقدیر نمود و تاکید کرد : نیروهای سپاه و بسیج با تمام قوا واز ایران اسلامی در زمین ، هوا و دریا آماده جان فشانی است و اجازه هیچ گونه تهدید و تجاوزی را به دشمنان انقلاب نخواهند داد و همیشه گوش به فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها