خبرهای داغ:
در سومین روز از ماه شعبان ، بهمن تامرادی بخشدار مرکزی به همراه دهیاران بخش مرکزی با فرمانده سپاه باغملک بمناسبت روز پاسدار دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۹۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

سید اسلام موسوی فرمانده سپاه باغِملک در دیدار با بخشدار مرکزی و دهیاران بخش مرکزی باغِملک گفت :

انشالله که طاعات و عبادات یکایک شما عزیزان در راس همه عبادات ، بحث خدمت رسانی به بخش اعظمی از استانمان که به عرض فرماندار هم رسانده شده است واقعا دولت محکم پای کار آمده است ، نیروهای مسلح محکم پای کار آمده اند ، مردم نشان دادند که وقتی قسمتی از کشورمان دچار یک بحران شود همه اعضای یک پیکرند و این هویت ایرانی بودن و اسلامی بودن مردم ما را می رساند.

موسوی افزود :

این همه دغدغه مند پای کار می آیند ،فرماندار ، بخشدار ، دهیارها تو این موضوع سیل یک کار جهادی را شروع کرده اند و همین روزا یک کاروان دیگر در روزهای بعد کاروان باشکوه دیگری راهی مناطق سیل زده بنام باغملک خواهد شد.

فرمانده سپاه باغملک با توجه به روز پاسدار و صحبتهای سخیف آمریکا تصریح کرد :

در روز دوم ماه شعبان عزیزانی بودند از شهرهای اطراف ، فرمانداران شهرهای آغاجری ، ملاثانی و شهرهای اطراف ، نماینده شهرهای مسجدسلیمان ، روسای ادارات تماس گرفتند و روز پاسدار را تبریک گفتند.

وی در ادامه افزود :

امسال یک شکوه خاصی داشت همیشه در روز سوم روز پاسدار را تبریک میگفتند اما امسال در روز دوم برای مقابله با این صحبت های سخیف آمریکا که دیگر مردم دریافتند سپاه از جنس خودشان است و در کنار خودشان است و در تمام مشکلات چه از لحاظ امنیتی_خدماتی ، موضاعات فرهنگی_اجتماعی سپاه کنار مردم برای تمام دولت ها ایستاد و کار کرد.در زمینه های متفاوتی در موضوعات خدماتی ، اجتماعی حرفی جهانی دارد .

سرگرد موسوی اذعان داشت :

در زمینه سدسازی قرارگاه خاتم الانبیا ،عمدتا در بحث خدمات رسانی فعال هستند مثال های اجتماعی و محرومیت زدایی می زنیم ،بهترین سدسازی دنیا را داریم و کار جهادی میکنیم ،در جاده سازی ها قرار گاه خاتم الانبیا ورود کرده است انشالله سوله هایی در قلعه تل ، در منطقه شهید تاراس با هزینه های میلیاردی در حال ساخت است در صیدون سوله ساختیم ، در باغملک ساختمان بهداری تا ۲ماه آینده به پایان می رسد اینها همه از فکر و تشکیلات سپاه است و کار جهادی میکنند ، تشکیلات سپاه پاک است عمده فرماندهانی داریم که زندگی معمولی دارند این تشکیلات عالی و روز به روز نو شوندگی دارد پویایی دارد ، رو به رشد است ، در راستای خدمت به مردم در قضیه سیل دیدید ، بروید و ببینید بچه های سپاه چطور پای کار رفتند ، حاج قاسم سلیمانی پای کار آمد ، بحث قومیتی وجود ندارد و این ایرانی بودن ما را نشان می دهد که دارند جهادی کار میکنند و در مخیله کسی این موضوعات قومی لر، عرب ،بوجود نیامد .

فرمانده سپاه باغملک در پایان گفت :

از حضور دهیاران تشکر میکنم و غیرت و شهامتشان را دیدیم که تک تک در روستاها و دهات ها خدمت می کنند چرا که در هر روستایی که هستید باید بدانیم اونجا تنگه احد ماست ، فکر کنید مرکز عالم همانجاست اگر فکر کردید مرکز عالم آنجاست که کار میکنید موفق و پیروز هستید

ارسال نظرات
پر بیننده ها