در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان و از هفته سی و یکم نماینده فوتبال استان مرکزی در انزلی دو یک مغلوب ملوان شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۵۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان و از هفته سی و یکم نماینده فوتبال استان مرکزی در انزلی دو یک مغلوب ملوان شد.

در این دیدار که در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد ابتدا آلومینیوم سازان در دقیقه ۱۷ توسط سید مهدی حسینی به گل رسیدند و چهار دقیقه بعد شهریار مغانلو بازیکن تیم ملوان بازی را به تساوی کشید.

در نیمه دوم که محمد احمدزاده سرمربی تیم میزبان دلیل اعتراض های مکرر به داوری، از روی نیمکت اخراج شد، تا دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دوتیم هرچه زدند به در بسته خورد تا اینکه در دقیقه ۸۹ میلاد کمندانی گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند تا ملوانان پیروز این دیدار لقب بگیرند.

بدین‌ترتیب آلومینیوم در سه هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته یک با ۴۵ امتیاز در انتظار لغزش دیگر صدرنشینان است تا پس از استراحت یک هفته ای در دو دیدار باقی‌مانده مقابل تیم های بادران تهران و سرخپوشان پاکدشت حداکثر امتیاز را کسب کرده و همچنان به صعود امیدوار باشد .

تا پایان این هفته گل گهر با یک بازی کمتر از اراکیها و ۴۹ امتیاز همچنان صدرنشین است و شاهین شهرداری بوشهر چهل و هشت امتیازی و در رده دوم جای گرفت ،آلومینیوم اراک چهل و پنج امتیازی و هم امتیاز با گل ریحان البرز بر اساس تفاضل گل کمتر با یک رده سقوط چهارم شد .

ارسال نظرات