خبرهای داغ:
به مناسبت روز جانباز

دیدار هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با جانباز سلمانی

همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، اعضای هیات رئیسه و تعدادی کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده جانباز علی سلمانی کارمند بازنشسته این دانشگاه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۴۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اعضای هیات رئیسه و تعدادی کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود با خانواده جانباز علی سلمانی کارمند بازنشسته این دانشگاه دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل فندرسکی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم جانبازان تقدیر نمود.
وی با تاکید بر توفیق قرارگیری در مسیر سعادت واقعی و بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) به اجر اخروی جانبازان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.
رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این دیدار صمیمی ضمن تبریک روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، گفت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند.
وی افزود: خانواده جانبازان و به ویژه همسران جانبازان نیز که پا به پای آنان سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه همان جانباز و چه بسا بیشتر، نزد خدا اجر و در دنیا و آخرت، عزت دارند.
محمدمهدی فاتح اهمیت توجه به موضوع جانبازی را بالاتر از تقدیر جانبازان عنوان نمود و خواستار دستیابی به شناخت و معرفت کافی در خصوص جانبازان و جایگاه ارزشمندشان شد.
رئیس دانشگاه همچنین ضمن تقدیر از شجاعت‌های خالصانه شهدا و ایثارگران در زمان دفاع مقدس، بر تلاش جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و رفع مشکلات این اقشار تاکید نمود.
در پایان فاتح با اهداء لوحی از ایثارگری و صبر و استقامت این جانباز و خانواده ایشان تقدیر به عمل آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها