امام جمعه بهاباد گفت: سپاه پاسداران همواره خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم بود و اقدام خصمانه اخیر آمریکا علیه این نیروی مردمی، ضد قوانین و پروتکل‌های بین المللی است.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۳۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی روز چهارشنبه در پیامی با محکوم کردن اقدام غیرقانونی آمریکا در قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی اظهار داشت: هسته اصلی سپاه از بدنه مردمی تشکیل شده و این نیرو حافظ مرز‌های شرف، آزادگی و امنیت کشور است.
وی تصریح کرد: این یگان حامی دستاورد‌های ملت ایران و یادگار جاودانه بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) است که در این چهل سال نقش بسیار تاثیرگذاری در حفظ و پاسداری از نظام ایران و مردم داشته است.
ابراهیمی بشکانی در ادامه پیام خود عنوان کرد: سپاه «سنگر مستحکم انقلاب» و «عنصر شاخص دفاع از امنیت داخلی و خارجی و هویت برجسته و ممتاز و مورد نیاز برای پیشرفت کشور و حرکت به سوی آرمان‌ها» است و از این نهاد انقلابی باید با تمام قوا حمایت کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان در چهل سال گذشته با هر کینه و مکری به دنبال فروپاشی نظام بودند، ولی تاکنون ناکام ماندند، گفت: دشمنان از سپاه کینه‌های عمیقی بر دل دارند، چرا که با حضور سربازان ولایت توطئه‌های استکبار در منطقه خنثی شد.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه سپاه برخاسته از دل همین ملت است و یکایک مردم ایران عشق به این نیروی ولایی و ارزشی را در دل خود جای داده‌اند، گفت: همواره راه شهیدان بزرگوار انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهیم داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا دوشنبه ۱۹ فروردین ماه در اقدامی غیر متعارف، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرد.
'محمد جواد ظریف' وزیر خارجه جمهوری اسلامی در پی اعلام این تصمیم، در نامه‌ای به رییس جمهوری و رییس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که شورای عالی امنیت ملی نیرو‌های نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به 'سنتکام' را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.
شورای عالی امنیت ملی نیز در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را از گروه‌های تروریستی معرفی کرد.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات