همزمان با روز جانباز، فرماندار بهاباد به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با حضور در خانه ۲ جانباز سرافراز بالای ۷۰ درصد از آنان تجلیل و روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۲۵۹۳۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، همزمان باروزجانباز، فرماندار بهاباد با حضور در خانواه دوتن از جانبازان سرافراز جمهوری اسلامی که بالای ۷۰ درصد بودند از آنان تجلیل کرد وروز جانباز را تبریک گفت.
محمد مهدی خانی زاده بهابادی در این دیدار‌ها با تبریک روز جانباز گفت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) اسوه فداکاری و شجاعت در واقعه کربلا بود و ایشان را به قمر بنی هاشم تشبیه کرده اند یعنی هر آنچه که داشت به گفته خود حضرت از سیدالشهدا (ع) داشت.
فرماندار بهاباد هدف از این دیدار را تکریم و تقدیر از جان فشانی و دلاور مردی جانبازان ایران اسلامی دانست و برای تمام جانبازان آرزوی سلامتی کرد.
وی با بیان اینکه دیدار با جانبازان روحیه بخش است افزود: جانبازان قطعا بندگان عزیز خداوند هستند که با جان خود با خدا معامله کردند.
خانی زاده عنوان نمود: روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز ما علاوه بر الگوپذیری از رشادت‌ها و جانبازی‌های حضرت عباس (ع) در وقایع دفاع مقدّس و دلاوری‌ها و شجاعت‌های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی به مطالعه بپردازند و درس‌ها و پیام‌های زندگی ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج نمایند.
جا نبازسرافرازجنگ تحمیلی حاج علی رضاپور بهابادی جانباز قطع نخاعی است که درعملیات نصر هفت درمنطقه سردشت درتاریخ ۰۴/۰۷/۱۳۶۶ به جانبازی نائل گشت.
همچنین جانباز محمد خجسته درعملیات بدر نوروز سال ۱۳۶۴ درجزیره مجنون منطقه هورالهویزه به درجه رفیع جانبازی نائل گشت.
شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۲۷ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات