فرمانده سپاه استان البرز :

مدیریت شهری کرج فرصتی به نام قومیت‌ها را جدی بگیرد

فرمانده سپاه استان البرزدر مراسم روز فرهنگی کرج با تأکید بر اینکه مدیریت شهری کرج فرصتی به نام قومیت‌ها را جدی بگیرد، گفت: همبستگی قومیت‌ها در کرج نیازمند ایجاد شرایط لازم توسط مدیریت شهری است.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۷۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار یوسف مولایی در مراسم روز فرهنگی کرج که در باغ گل‌های پارک شهید چمران برگزار شد، اظهار کرد: این روزها میزبان حضور مردم در باغ گل‌ها برای بازدید از جشنواره لاله‌ها هستیم. وی با تأکید بر اینکه فرهنگ برای جامعه مانند هوا عنصری اساسی است، گفت: وجود آسایش و آرامش در شهر از اهمیت بالایی برخوردار است اگر بتوانیم این دو مهم را برای شهروندان رقم بزنیم اقدامی ارزشمند است. برای نمونه می‌توان به جشنواره لاله‌ها اشاره کرد که باعث نشاط اجتماعی میان شهروندان می‌شود.

مدیریت شهری کرج فرصتی به نام قومیت‌ها را جدی بگیرد

فرمانده سپاه استان البرز بابیان اینکه فرهنگ ایرانی بر پایه دو عنصر اسلامی ایرانی استوار است، گفت: این دو عنصر از هم جدا نیستند. سردار مولایی با اشاره به وجود قومیت‌های مختلف فرهنگی در کرج، گفت: این مهم یک فرصت ارزشمند است که باید از سوی متولیان موردتوجه ویژه قرار گیرد. ایجاد زندگی مسالمت‌آمیز در سایه اتحاد و همبستگی قومیت‌های مختلف در کرج نیازمند ایجاد شرایط لازم توسط مدیریت شهری است.

وی بابیان اینکه برای ایجاد همبستگی فرهنگی در کرج باید به همه قومیت‌ها توجه شود، گفت: محور اساسی باید همان پایبندی به فرهنگ‌های اسلامی و ایرانی است که باید مدنظر قرار گیرد.

فرمانده سپاه استان البرز ضمن یادآوری رشادت‌های شهدا به‌ویژه پنج هزار و ۲۵۰ شهید سرافراز استان، گفت: شهدایی همچون پناهی، بهنام محمدی، شهید فهمیده، کلهر، شرع پسند، کیان پور و ده‌ها شهید شاخص دیگر باعث سرفرازی این استان شده اند ما باید هنر جنگیدن و شهادت را از شهدا بیاموزیم ارج نهادن به مقام این عزیزان ضروری است نباید از خاطر دور بداریم که رشادت‌های این عزیزان باعث شده که ما در حال حاضر در آرامش باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها