خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز :
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز بیان کرد: با عشق و علاقه وارد سپاه شدم و افتخار میکنم که برای جانفشانی و پاسداری از ارمان های انقلاب و اسلام عضو این سازمان شدم
کد خبر: ۹۱۲۵۸۷۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵

سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با روز پاسدار گفت: سوم شعبان ولادت باسعادت امام حسین ع روز پاسدار نام گذاری شده است و پاسداران با تاسی از شجاعت و ایستادگی امام بزگوار از ارمان های انقلاب اسلامی حفاظت کنند.
وی با اشاره به دلیل انتخاب این شغل عنوان کرد: بنده در محیط علمی و دانشگاهی مشغول به کار بودم ولی شغل پاسداری کاری دلی و اعتقادی می باشد.
وی افزود: از اوایل جوانی وارد عرصه بسیج شدم و بعد از ان با عشق و علاقه عضو پاسداران انقلاب شدم و افتخار میکنم که برای جانفشانی و پاسداری از اسلام و انقلاب وارد این عرصه شدم.
این مسئول اظهار کرد: همانطور که از نام سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی مشخص می باشد پاسداری از انقلاب و اسلام می باشد که مختص شاخه نظامی یا دفاعی نیست بلکه گاها شامل دفاع فرهنگی.اجتماعی.اقتصادی می باشد.
طاهرخانی اذعان کرد: در هر شاخه از این موارد که انقلاب اسلامی تهدید شود وظیفه دفاع از انقلاب و اسلام را داریم و اینکه دفاع از اسلام فقط ایران اسلامی را شامل نمیشود کشورهای اسلامی دیگر را نیز در بر میگیرد.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز در خاتمه با شیرین ترین روزهای خدمت خود اشاره کرد و گفت: از اولین روز خدمت تا کنون روز سختی در خاطر ندارم بلکه تمامی روزهایی که برای مردم و کشورم موثر و مفید بود جز بهترین و شیرین ترین روز های خدمت می باشد.
۱۰۰۳/ ت ۳۰/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها