خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامرعج استان قزوین اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشت سر رهبری معظم در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۶۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

سرهنگ محرمعلی والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارتباط با روز پاسدار اذعان کرد: پاسداران در حفاظت از ارزشها و ارمان ها به امام حسین ع اقتدا می کنند به همین دلیل این روز را روز پاسدار نامیدند.
این مسئول با اشاره مدت زمان خدمت خود در سپاه پاسداران اظهار کرد: بنده با افتخار ۳۳ سال است که در این سازمان انجام وظیفه می کنم.
وی با اشاره به سختی روزهای خدمت گفت: شغل پاسداری کاری دلی و اعتقادی هست که احساس سختی و خستگی نداریم همه کارها در همه برهه های زمانی با همدلی و یکرنگی کار کردیم.
سرهنگ والدی خاطرنشان کرد: بهترین روزهای خدمت اینجانب روزهای خدمت در زمان جنگ در منطق سردشت بود که مدت ۳۶ ماه در این متطق عملیاتی حضور داشتم.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین با اشاره به سخنان رئیس جمهور امریکا اظهار کرد: ابرقدرت جهانی و هم دستان خود به این باور رسیدن که سپاه پاسداران با تمام قوا در مقابل انان ایستادگی می کند.
وی افزود: دشمنان و مستکبران سپاه پاسداران را سد بزرگی در برابر توطئه ها و تهدیدهای خود می دانند که نمیتوانن به راحتی به اهداف شوم خود برسند.
این مسئول تصریح کرد: سپاه پاسداران باعظمتی بزرگ پشت سر رهبری معظم و مقابل دشمنان اسلام و انقلاب مقاومت می کند.
وی در خاتمه بااشاره به دلیل این حرکت رئیس جمهور امریکا بیان کرد: موفقیت امیز نبودن عملیات های امریکا در عراق و سوریه باعث خشگمین شدن مستکبرین شده و سپاه پاسداران مصمم تر از قبل با پشتوانه مردمی در مقابل انان ایستادگی می کند و مستکبرین هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
۱۰۰۳/ ت ۳۰/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها