مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
سرهنگ شاکرمی ، گفت: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یک قرارگاه خدمت رسانی را در مناطق سیل زده راه اندازی کرده است تا بتواند هرچه سریعتر مشکلات مردم سیل زده را برطرف کند و ما افتخارمان این است که خادم مردم هستیم و خدمت رسانی به مردم وظیفه ی ماست.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۴۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه سیمره ، روستای چم شیر تخلیه شد و ما مردم روستا  را به مناطق امن انتقال دادیم و  دسترسی مردم روستاهای استان لرستان بخصوص شهرستان کوهدشت  که در کنار رودخانه سیمره هستند ، به مرکز استان و سایر نقاط قطع شده است و ما در حال خدمت رسانی به آنان هستیم .

سرهنگ شاکرمی در ادامه گفت: پس از زیر آب رفتن جاده های مواصلاتی در روستای چم شیر شهرستان سیروان و بخش ماژین در شهرستان دره شهر ، قرارگاه خاتم الانبیاء و هوافضای سپاه با تمام توان پای کار آمدند و در پی این حرکت جهادی ، جاده های مواصلاتی در حال بازسازی هستند .

وی اظهار داشت: ما مصمم هستیم ظرف چند روز آینده ، جاده های روستا های چم شیر و روستاهای پایین دست را به جاده اصلی متصل کنیم .

سرهنگ شاکرمی افزود: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یک قرارگاه خدمت رسانی را در مناطق سیل زده راه اندازی کرده است تا بتواند هرچه سریعتر مشکلات مردم سیل زده را برطرف کند و ما افتخارمان این است که خادم مردم هستیم و خدمت رسانی به مردم وظیفه ی ماست.

سرهنگ شاکرمی بیان داشت: نیروهای قرارگاه خاتم الانبیاء و هوافضای سپاه و سپاه ناحیه سیروان ، از چند روز گذشته با تمام توان خود ، چه در طول روز و چه در طول شب  ، مردم روستای چم شیر را به مناطق امن انتقال دادند.

ارسال نظرات