خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه راهبردها و برنامه‌ریزی‌های پیچیده و بزرگ آمریکا در منطقه غرب آسیا توسط سپاه زمین گیر شده و با شکست مواجه بوده است، گفت: ناراحتی و عصبانیت آمریکا از سپاه به دلیل این موضوع است ضمن اینکه این موضوع نشانگر این است که سپاه رسالت پاسداری خود را به خوبی انجام داده است.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۱۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

راهبردها و برنامه‌ریزی‌های پیچیده و بزرگ آمریکا توسط سپاه زمین‌گیر شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت روز پاسدار جمعی از مدیران مسئول، سرپرستان، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه همدان با محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی با فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) دیدار و تجدید بیعت کردند.

سردار مظاهر مجیدی در این دیدار با بیان اینکه سپاه یک نهاد برگرفته از مردم است، اظهار کرد: این نهاد مقدس هیچ‌گاه از مردم جدا نبوده و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بدنه اصلی سپاه برگرفته از نیروهای مردمی است، مردمی بودن سپاه را یکی از رموز موفقیت سپاه دانست و بیان کرد: شهید «همدانی» نیز به دلیل مردمی بودن شهرت فراوان یافت و در دل‌ها جا گرفت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه سپاه با مردم عجین بوده، به اقدامات موثر و اثرگذار سپاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم اشاره و تاکید کرد: در جریان زلزله سال گذشته در کرمانشاه تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان ضمن حفاظت و حراست از مرزها، تمام قد برای خدمت رسانی آماده شدند و خدمت شایسته‌ای به مردم ارائه دادند که نشان از این دارد که سپاه پیکره بزرگ از مردم است.

وی اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه را ناشی از حماقت و نابخردگی ترامپ دانست و گفت: این اقدام ناشایست آمریکا هیچ تاثیری بر سپاه نخواهد گذاشت و طبق وعده الهی مکر و حیله دشمنان به خودشان برمی گردد به طوری که در طول حیات انقلاب اسلامی نمونه های مختلفی از این موضوع را شاهد بودیم.

سردار مجیدی در ارائه مصادیقی در این رابطه به تغییر رشته و ادامه تحصیل بسیاری از دانشجویان در حوزه هسته‌ای بعد از ترور شهدای هسته‌ای توسط دشمنان اشاره و عنوان کرد: در‌ اواخر جنگ وقتی عملیات مرصاد اتفاق افتاد، حضور اولین‌هایی را در جنگ دیدیم که در طی هشت سال جنگ در جبهه‌ها حاضر نشده بودند اما در عملیات مرصاد در منطقه حضور یافتند و به نبرد با دشمنان پرداختند.

وی با بیان اینکه اقدام احمقانه ترامپ به ضرر استکبار بوده و دستاورد بسیار برای نظام و انقلاب داشت، به همدلی و اتحاد شکل گرفته در کشور اشاره و عنوان کرد: شاید لازم بود هزینه‌های فراوانی صرف شود تا اتحاد و همدلی در بین احزاب، سیاسیون و گروه‌های مختلف ایجاد شود اما با این حماقت دشمن اتحاد، همبستگی و همدلی بسیاری در کشور ایجاد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه با این اقدام آمریکا تمامی افراد، احزاب و گروه‌ها حمایت خود را از سپاه نشان دادند، تصریح کرد: معتقدیم 80 میلیون نفر جمعیت کشور در شرایطی که احساس کنند باید مدافع نظام و کشور باشند خودشان را به عنوان سپاهی و بسیجی معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که سال 98 سال فرصت‌ها است، تحریم سپاه را یک فرصت برای کشور دانست و تاکید کرد: با وجود اینکه تحریم شدیم و به سپاه به عنوان قسمتی از ارتش کشور و به نماد ملی و مردم تعرض شد، اما خداوند این را طوری قرار داد که فرصتی ایجاد شود تا وحدت و همدلی بیش از پیش بین مردم ایجاد شود.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه این اتحاد و همدلی ایجاد شده به واسطه حماقت آمریکا فرصتی برای حرکت همه جانبه مردم و گروه ها در راستای پیشرفت نظام و انقلاب است، یادآور شد: سپاه پاسداران در روز دوم اردیبهشت ماه 40 سالگی خود را پشت سر خواهد گذاشت و این موضوع ناراحتی دشمن را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در هرشرایط و عرصه‌ای که نیاز بود همچون دوران دفاع مقدس، سازندگی، خنثی‌سازی فتنه‌ها، جبهه مقاومت و... سپاه در خط مقدم دفاع و خدمت قرار گرفت، افزود: دشمن از این موضوع به شدت عصبانی و ناراحت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه راهبردها و برنامه‌ریزی‌های پیچیده و بزرگ آمریکا در منطقه غرب آسیا توسط سپاه زمین گیر شده و با شکست مواجه بوده است، عنوان کرد: ناراحتی و عصبانیت آمریکا از سپاه به دلیل این موضوع است ضمن اینکه این موضوع نشانگر این است که سپاه رسالت پاسداری خود را به خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه امروز سپاه محبوبیت خاصی در بین مردم دارد چراکه فرزند انقلاب است و مردم و وارثان نیروها و پاسدارانی هستند که زیرشکنجه‌ها و فشارهای دشمن ایستادگی کردند، یادآور شد: سپاه پاسداران با قدرت بیشتر مسیر خود را ادامه خواهد داد و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت.

سردار مجیدی با تاکید اینکه ابرقدرتی آمریکا به دلیل داشتن تشکیلات نظامی قوی بود، به پیشرفت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف و به ویژه نظامی اشاره و بیان کرد: به یاری خداوند متعال امروز سپاه و نیروهای مسلح ایران به قدرت نظامی بالایی رسیدند به طوری که تمام مسیرهایی که در اختیار دشمنان بود یکی پس از دیگری تصرف کردند لذا آمریکایی ها از سپاه عصبانی می شوند.

وی با بیان اینکه لقب دادن تروریست به سپاه توسط آمریکا به دلیل این است که تمام برنامه‌ریزی و راهبردهای آنها توسط سپاه و نیروهای مسلح برملا شده است، خاطر نشان کرد: به واسطه اقدامات سپاه و نیروهای مسلح آمریکا و استکبار جهانی، در منطقه به اهداف خبیث خود دست نیافته‌اند بنابراین از سپاه عصبانی هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در قسمت پایانی سخنان خود به اقدامات اثرگذار سپاه و بسیج در حادثه اخیر سیل در کشور اشاره کرد و یادآور شد: در جریان حادثه سیل حضور سپاه در کنار مردم به زیبایی حس شد و مردم نیز قدرشناس این حضور هستند.

وی با بیان اینکه ما رسالت بزرگی را به دوش می‌کشیم، اضافه کرد: قطعاً این رسالت بزرگی که سپاه و انقلاب به دوش ما گذاشته دشمن هم دارد که البته ما این اتفاقات را غنیمت و فرصت می‌شماریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات