مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ

دانشگاه‌های تهران بزرگ پیشتاز در کمک به حلّ مسائل کشور

مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت؛دانشگاه‌های تهران بزرگ باتوجه به ظرفیت بی‌بدیل خود، پیشتاز در کمک به حلّ مسائل کشور خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۹۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر جلیل دارا با تشکر از حسن اعتماد ریاست سازمان بسیج اساتید کشور برای سپردن این مسئولیت سنگین و مهم به وی گفت: کشور در شرایطی قرار دارد که لازم است کانون‌های بسیج اساتید ضمن نظرداشت دقت و بررسی علمی در کارها، سرعت عمل را نیز مدنظر خود قرار دهند. چراکه تحولات در زمانه ما به سرعت تغییر می‌یابند.

مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ با اذعان به اهمیت و جایگاه اندیشکده‌های راهبردی گفت: جذب حداکثری در اولویت بسیج اساتید تهران بزرگ قرار دارد و ما برای کمک به کشور و اعتلای انقلاب اسلامی باید برای استفاده از ظرفیت همه استادان وطن‌خواه در گام دوم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی در پایان با اشاره به برخی برنامه‌های مدنظر برای اجرایی شدن در بسیج اساتید تهران بزرگ و اظهار امیدواری برای ایجاد همبستگی بیشتر میان کانون‌های استادی بسیج در دانشگاه‌های تهران گفت: ضرورت دارد در برخی دانشگاه‌های تهران که دانشکده‌های معظم و متعددی دارند، باید مسئولان و رابطینی تعیین شوند.

ارسال نظرات