خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی روزنامه کیهان در استان همدان با بیان اینکه سپاه همواره با تروریست‌هایی که آمریکا در منطقه پرورش داده، وارد نبرد شده است، گفت: نگین درخشان اقتدار ملت ایران و اقتدار ملت مظلوم آزادی‌خواه دنیا سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۸۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

سپاه پاسداران نگین درخشان اقتدار ملت ایران و آزادی‌خواه دنیاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامرضا فریدونی در دیدار اصحاب رسانه استان همدان با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر اینکه سپاه یک لشکر نظامی صرف نیست، بیان کرد: سپاه یک لشکر مردمی است، بنابراین سپاه از مردم جدانشدنی است.

وی با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا، تروریست خواندن سپاه را، ترویست خواندن مردم و ملت ایران دانست و عنوان کرد: سپاه عامل صلح و ثبات در آسیای غرب است و جدا کردن این نیرو از مجموعه خدماتی که کرده به ضرر دنیا تمام خواهد شد.

سرپرست نمایندگی روزنامه کیهان در استان همدان با بیان اینکه سپاه همواره با تروریست‌هایی که آمریکا در منطقه پرورش داده، وارد نبرد شده است، افزود: نگین درخشان اقتدار ملت ایران و اقتدار ملت مظلوم آزادی‌خواه دنیا سپاه پاسداران است.

وی با تاکید اینکه آمریکا با این گربه رقصانی کار به جایی نمی‌برد، تصریح کرد: برای استکبار تحمل شکست‌های پی در پی در غرب آسیا بسیار سخت شده بنابراین برای جبران این شکست‌ها به اقداماتی همچون تحریم سپاه روی آورده است.

فریدونی با تشریح دستاوردهای این اقدام آمریکا به افزایش محبوبیت سپاه و اتحاد و همدلی و انسجام بیشتر در کشور اشاره و عنوان کرد: قطعا آمریکا با این اقدام کاری از پیش نخواهد برد و در رسیدن به اهداف خود ناکام می ماند.

وی با بیان اینکه تجدید بیعت اصحاب رسانه با سپاه به معنای ایستادگی آنها پای ولایت، نظام و خدمتگزاران نظام است، یادآور شد: کشور ما نیاز به مقاومت دارد و این وظیفه اصحاب رسانه است که این موضوع را در جامعه تبیین و تشریح کند.

سرپرست نمایندگی روزنامه کیهان در استان همدان با تاکید اینکه دستیابی به پیروزی و تحقق اهداف در مقاومت و ایستادگی است، خاطر شان کرد: با مذاکره کاری از پیش نمی رود چرا که با افرادی که اظهار قدرت می‌کنند نمی‌توان پای میز مذاکره نشست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات