در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اردکان معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۸۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اردکان ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، به بیان روایتی از پیامبر مکرم اسلام در مورد حضرت امام رضا (علیه‌السلام) و زیارت آن حضرت پرداخت.
وی گفت: وجود مبارک و نازنین حضرت امام رضا (علیه‌السلام) و آستان قدس رضوی ظرفیتی بی‌نظیر برای همه بشریت است و باید از این ظرفیت در همه عالم استفاده کرد.
امام‌جمعه اردکان افزود: هم‌اکنون دهه کرامت در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و نام و یاد ائمه اطهار گرامی داشته می‌شود و به لطف الهی فرهنگ رضوی در حال ترویج در همه دنیاست.
وی اظهار داشت: امیدواریم که حضور فرهنگی آستان قدس رضوی و استشمام رایحه رضوی در همه شهرستان‌ها پررنگ‌تر بشود و همه مردم به‌ویژه محرومان بتوانند از این نعمت بهره‌مند بشوند.
حجت‌الاسلام شاکر در پایان گفت: نماد و گفتمان رضوی مخصوص یک استان نیست و به‌جاست که در همه شهرها انجام شود. رأفت و عنایت رضوی به همه حتی غیر شیعیان هم می‌رسد و هرکسی به سراغ ائمه برود بر اساس ظرفیت خود موردعنایت قرار می‌گیرند.
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به راه‌اندازی دفتر آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف گفت: این برنامه در راستای گسترش گفتمان و نمادهای رضوی انجام‌شده است.
وی افزود: برای اجرایی کردن این اهداف معاونت‌های محرومیت‌زدایی، فرهنگی، وقف و نذر و معاونت خادم یاری در دفاتر استانی ایجادشده است و کارها دنبال می‌شود.
محمدحسین رحیمی نسب گفت: در استان یزد تنها 70 وقف و نماد امام رضایی وجود دارد که باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد و فرهنگ وقف رضوی گسترش یابد.
وی در پایان اظهار داشت: در شهرستان اردکان قریب به 500 نفر در سامانه خادم یاران رضوی ثبت‌نام کرده‌اند که می‌توان از این ظرفیت برای راه‌اندازی موج خدمت‌رسانی رضوی به مردم استفاده کرد.
گفتنی است که در این مراسم اکبر نوریان به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اردکان معرفی شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات