همزمان با روز پاسدار:

بازدید فرماندار از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر

همزمان با ولادت باسعادت امام حسین (ع) و گرامی داشت روز پاسدار، محمدعلی شاه حسینی به همراه معاونین فرمانداری و جمعی از روسای ادارات شهرستان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج، با فرمانده و پاسداران سپاه شهرستان اشکذر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۷۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، همزمان با ولادت باسعادت امام حسین (ع) و گرامی داشت روز پاسدار، محمدعلی شاه حسینی به همراه معاونین فرمانداری و جمعی از روسای ادارات شهرستان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج، با فرمانده و پاسداران سپاه شهرستان اشکذر دیدار کرد.
 محمدعلی شاه حسینی در این دیدار به تبیین نقش سپاه پاسداران در طول دوران انقلاب اسلامی ایران و در کلام امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: امروزه سپاه در انجام ماموریت‌های متنوع سازمانی خود در داخل و خارج از مرز‌ها با موفقیت عمل نموده است.
 فرماندار اشکذر ضمن محکوم نمودن اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، افزود: سپاه از بدو تشکیل خود مدافع راستین آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و این اقدام آمریکا بیانگر شکست آن‌ها در سیاست‌های خصمانه خود در کشور‌های اسلامی منطقه خاورمیانه است.
 وی تعامل، همکاری و صمیمیت و هم چنین مردمی بودن سپاه را عامل مهمی در ناکام گذاشت دشمنان و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار در توطئه‌های علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و از زحمات سپاه پاسداران و نیرو‌های ارتش در کمک به مردم سیل زده در برخی از نقاط کشور تقدیر و تشکر نمود.
انتهای پیام/د 
 
ارسال نظرات