خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اجرای طرح علمداران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب با 2 نفر از جانبازان استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۲۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز به همراه چندین تن از مسئولان استانی با حضور در منزل آقایان حسن یعقوب پور جانباز 70 درصد و حسن سعیدی جانباز 70 درصد از صبر و پایمردی این جانبازان و خانواده آنان تجلیل و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، گفت: جانبازان ستون‌های خیمه ولایت، سند وفاداری، افتخار، شهامت و شجاعت ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جانبازان درس بصیرت و وفاداری را از جانباز بزرگ دشت کربلا آموخته اند، خاطر نشان کرد: جانبازان حجتی بر ایثار، گذشت و پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.

 

لازم به ذکر است که حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با آقای حسین براتی جانباز هفتاد درصد دیدار کرد و از رشادت های وی در دفاع مقدس و صبر خانواده ایشان در تحمل سختی ها و مشکلات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها