بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس در محکومیت اقدام دولت آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی، بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۱۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس در محکومیت اقدام دولت آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی، بیانیه‌ای را صادر کرد، متن بیانیه بدین شرح است ...

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت ایران است؛ توانمندی، کیفیت و نقش آفرینی سپاه در عرصه‌های مختلف ماموریتی دفاع از انقلاب اسلامی و نظام نقش تعیین کننده‌ای است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی پاسداری نموده است و مصداق این جمله معروف بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) است که فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این لحاظ بود که سپاه، شجره‌ی طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است. ". سپاه پاسداران بزرگترین سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است که در دفاع از ارزش‌های الهی تلاش بسیار زیادی داشته است و در واقع سپاه پاسداران مظهر تجسم عینی برای تحقق شعار‌های انقلاب اسلامی است.

اقدام دولت آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی، لکه ننگی بر عمر نفرت بار جهانی است که بار دیگر جنایات خود را مفتضحانه افشاء نمود.

استکبار جهانی در رأس آمریکا جنایتگار خوب واقف هستند که مردم ایران حمایت خود را از سپاه کم نخواهد کرد و لذا با تصویب این اقدام جنایتکارانه انزوای بیش از پیش خود را رقم زدند و دست ایران را برای اقدام متقابل باز گذاشتند؛ لذا بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس ضمن محکومیت ادعای آمریکای جنایتکار، حمایت خود را در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) که به روز پاسدار نامگذاری شده است، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌نماید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات