مستند جدید «روایت فتح» روی آنتن

مدیرگروه مستند روایت فتح با اشاره به مستند جدیدی درباره زندگی هنرمندان، گفت: پخش مستند «چهره در قاب» از شب گذشته شروع شده و قرار است با حضور هنرمندان دیگر ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۰۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت فتح خبرگزاری بسیج، اصغر بختیاری مستندساز و مدیرگروه مستند روایت فتح درباره مجموعه چهره درقاب و پخش آن از رسانه ملی گفت: این مجموعه محصول سال 96 گروه روایت فتح است که به زندگی هنرمندان برجسته هنرانقلاب و آثار آنان می پردازد که طیف های مختلفی از هنرمندان من جمله عکاس، مجسمه‌ساز، نقاش، طراح صحنه و نویسنده در این مجموعه حضور دارند.

وی با اشاره به ادامه این مستند، گفت: سعی داریم تا به یاری خدا و فراهم آمدن شرایط ادامه این مجموعه را با حضور هنرمندان دیگر سایر رشته‌های هنری تولید کنیم تا ان‌شاالله بتوانیم با معرفی این چهره‌های ماندگار و دغدغه‌مند هنر انقلاب زندگی و آثار این هنرمندان برجسته را در سطح جامعه علی‌الخصوص برای نسل جوان منعکس کنیم.

گفتنی است، این برنامه از شب گذشته(دوشنبه، نوزدهم فروردین) از ساعت 19 روی آنتن شبکه مستند رفته و قرار است در چند قسمت 40 دقیقه‌ای به مناسبت هفته هنر انقلاب روی آنتن این شبکه باشد.

ارسال نظرات