مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است ، همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند: " اگر سپاه نبود کشور هم نبود ".
کد خبر: ۹۱۲۵۷۰۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان،  اظهار کرد: نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار مهر تاییدی بر حسینی بودن راه و حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تا فردا و فردا‌های تاریخ است، همان کسانی که جان شیرین خود و عزیزانشان را در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن اهدا کردند تا نهال انقلاب روز به روز قدرتمندتر شود.

وی گفت: سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است، همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند: " اگر سپاه نبود کشور هم نبود " لذا این نهاد مردمی از متن جامعه بیرون آمد و تمام قد در مقابل دشمن متجاوز ایستاد تا قدرتو انسجام ملت ایران را به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه نقش مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر هیچ کس پوشیده نیست افزود: امروز سپاه در همه عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... حضور دارد و در هر زمانی که مشکلی در کشورمان وجود داشت سپاه وارد صحنه شده و مشکل را حل کرده است.

وی ادامه داد: سپاه از زمان تاسیس به برکت خون شهدا دستاورد‌های چشمگیری را کسب کرده است و این دستاورد‌ها سبب شده در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار باشند چرا که همهی ملت ایران اذغان دارند اگر نقش سپاه در کشورمان نبود امنیت کشورمان در این وضع قرار نداشت و برای همین است که در هر زمانی که دشمن قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد از سپاه آغاز کرده، چون همواره نقش سپاه موجب پیشرفت کشور شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات