خبرهای داغ:
زاهدی گفت: در بحث واگذاری شرکتها، به دستور رییس جمهور تمام شرکتهایی که شرایط واگذاری را دارند باید واگذار شوند و بدنبال رایزنی جهت حل مشکل شرکتهای نیمه تعطیل هستیم.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۹۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست تشکل های کارگری که صبح امروز در دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: علیرغم صنعتی بودن استان و مشکلات موجود در بخش تولید و تجمع های کارگری در سال گذشته، خوشبختانه تنشی که موجب ایجاد مشکلات شود وجود نداشت و این تلاش شما تشکل ها را میرساند و همه باید کمک کنیم تا این مشکلات حل شود.

وی گفت: باتوجه به اینکه سال گذشته سال سختی بود و تعطیلی و تعدیل زیادی در واحدهای تولیدی وجود داشت و امسال با توجه به بحث مقام معظم رهبری، باید با توجه به اینکه ممکن است تحریمها شدت یابد بیشترین تمرکز ما به بخش تولید و تامین مواد اولیه و رفع مشکلات بانکی جهت رونق تولید باشد.

استاندار اظهار کرد: اگر همه مدیران دولتی، کارفرمایان و سرمایه گذاران و جامعه کارگری به تولید فکر کنیم موجب رونق چرخه تولید می شود و ما با انگیزه ای بیشتر از سال قبل، جهت رفع موانع تولید در تلاش هستیم.

زاهدی عنوان کرد: در بحث واگذاری شرکتها، به دستور رییس جمهور تمام شرکتهایی که شرایط واگذاری را دارند باید واگذار شوند و بدنبال رایزنی جهت حل مشکل شرکتهای نیمه تعطیل هستیم.

وی افزود: مباحث درمان را نیز پیگیری میکنیم و طلب سازمان از دولت بررسی میشود. تبعیض بین صندوقها، اگر ساختار این صندوقها مشکلی هست باید بررسی شود و توزیع سبد کالا باید با رایزنی از سوی صنعت و معدن بررسی شود.

زاهدی با اشاره به افزایش حقوق کارگران گفت: هر چه نیروی انسانی رضایت بیشتری داشته باشد بهره وری بیشتری خواهیم داشت و طبیعتا عدم رسیدگی به امر معاش کارگران و تامین هزینه های زندگی، مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها