خبرهای داغ:
اسدی گفت: متاسفانه عدم توزیع عادلانه خدمات موجب ایجاد مشکلاتی زیادی شده است و در همین راستا بخش خصوصی در مورد تامین اعتبارات بخش درمان بازنشستگان، خدمات دهی مناسب ندارد و عملا مردم با پیگیری زیاد باید بتوانند مبلغ درمان را دریافت کنند.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۹۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عزیزاله اسدی رییس کانون بازنشستگان استان قزوین در نشست تشکل های جامعه کارگری که صبح امروز در دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: متاسفانه تصمیمات دولت موجب ایجاد برخی مشکلات در بحث جامعه بازنشستگان شده است.

وی گفت: 74 هزار نفر بازنشسته در استان وجود دارد که این آمار با احتساب خانواده، 250هزار نفر می باشد که جامعه بازنشستگان استان را تشکیل می دهد و مشکلات زیادی در بحث معیشت، تامین اجتماعی و بیمه و نیز افزایش حقوق دارند.

رییس کانون بازنشستگان استان قزوین ضمن درخواست از استاندار مبنی بر رسیدگی به بحث توزیع عادلانه سبد کالا اظهار کرد: این قشر بازنشستگان، با حداقل حقوق امرار معاش کرده و متاسفانه در اجرای تصمیمات و مصوبات مربوط به آنها، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است که امیدواریم امسال اتفاقات خوبی در این بخش رقم بخورد.

اسدی عنوان کرد: کانون بازنشستگان استان به عنوان نماینده جامعه بازنشستگان از عملکرد مسوولان در اجرای مصوبات راضی نبوده و پیگیر رسیدگی به مشکلات این حوزه می باشد.

وی افزود: متاسفانه عدم توزیع عادلانه خدمات موجب ایجاد مشکلاتی زیادی شده است و در همین راستا بخش خصوصی در مورد تامین اعتبارات بخش درمان بازنشستگان، خدمات دهی مناسب ندارد و عملا مردم با پیگیری زیاد باید بتوانند مبلغ درمان را دریافت کنند.

اسدی در پایان ضمن درخواست رسیدگی از سوی مدیریت استان گفت: از مدیریت استان بعنوان نماینده دولت می خواهیم کسانی را در صدر مدیریت بنشانند که عشق خدمت داشته باشند و بتوانند مشکلات مردم را رفع نمایند.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها