استاندار مازندران در دیدار با مسئولان سپاه کربلا:
حسین زادگان با اشاره به اینکه وقتی به دنبال مقصر بگردیم از وحدت و یکدستی فاصله خواهیم گرفت افزود: خدا ترامپ را مامور نزدیکی، همبستگی، وحدت عمیق و بیشتر بین مردم، دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد، لذا با اتفاقی که رقم خورد حتما در کنار سپاه هستیم و اگر قابل باشیم آرزو می کنیم سپاهی باشیم .
کد خبر: ۹۱۲۵۶۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت سوم شعبان و میلاد امام حسین(ع) و همچنین روز پاسدار و در پی اقدام خبیثانه آمریکا علیه سپاه، استاندار، معاونین ، مدیران کل و فرماندار مرکز مازندران با حضور متحد الشکل لباس پاسداران در سپاه کربلا  ضمن  دیدار با مسئولان این سپاه و گرامی داشت روز پاسدار، نیز تبریک اعیاد شعبانیه، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 در این دیدار، احمد حسین زادگان استاندار مازندران با اشاره به اینکه به اذعان برخی فرمانداران و استانداران، هم نشینی با سپاه  در جلسات برایشان سخت و عذاب آور بود گفت: الان اتفاقی خوشایند رقم خورد تا دوشادوش برادران سپاه با پوشیدن لباس مقدسشان لذت  برده و آنرا آرزو و افتخار بدانیم.

استاندار مازندران افزود: سپاه هم کاری که وظیفه دولت است  را با پوشیدن لباس خدمت برای مردم انجام می دهد، این یک اتفاق و اقدام خوب است که اولین اثرش، وحدت و همدلی است، لذا اسلام هر چه آسیب دید،  از تفرقه  بود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه وقتی به دنبال مقصر بگردیم از وحدت و یکدستی فاصله خواهیم گرفت افزود: خدا ترامپ را مامور نزدیکی، همبستگی و وحدت بیشتر بین مردم، دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد، لذا با اتفاقی که رقم خورد حتما در کنار سپاه هستیم و اگر قابل باشیم آرزو می کنیم سپاهی باشیم .

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس و با اشاره به اینکه در شب های عملیات بدون گزینش لباس سپاه پوشیده و عازم رزم می شدیم، اتفاق امروز را هم عزیمت برای مقابله با امریکا و شیطان بزرگ دانست و ادامه داد: اقدام ترامپ، هدیه دولت دیوانه امریکاست که لطف خدا را شامل حالمان کرد، لذا در روز پاسدار و آنهم هنگامی که مردم کشور و جهان پس از سیل اخیر ایران دیدند که چگونه پاسداران و بسیجیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای یاری و نجات مردم گرفتار و آسیب دیده ، جان خود را در خطر انداخته   و مهربانانه و دلسوزانه  در خدمت رسانی به مردم، در کنارشان با لباس گل آلود، گرسنه و تشنه در کاهش دردهای سیل زدگان همت داشتند.

استاندار مازندران ضمن بیان اینکه مردم صحنه خم شدن پاسداری را مشاهده کردند که  سیل زدگان از گرداب سیل برای سوار شدن به داخل کامیون بر پشت آنان پا می گذاشتند.

وی گفت: اگر امریکا تصمیم اخیرش را 6 ماه زودتر یا 6 ماه دیرتر می گرفت: اثر بهتری داشت، زیرا یا مردم این صحنه ها را مشاهده نمی کردند یا پس از چندین ماه، اقدام دلسوزانه کمک و خدمت رسانی سپاه به مردم، از حافظه تاریخی  ملت دور می شد و شاید قابل باور بود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه حمله به نهادی که ریشه در افکار، آرمان و اعتقاد دینی دارد کار ساز نیست، افزود: امروز اگر لباس سپاه بر تن داریم فردا لباس خدمت در دستگاه اجرایی خواهیم داشت، اما مهم دیدگاه و افکار سپاه است که ریشه در تاریخ، افکار، باور و اعتقاد دینی ما دارد.

استاندار مازندران پاسدار بودن و پاسدار ارزشهای اسلامی بودن را مهم تر از لباس دانست و گفت: یکی می تواند در دولت باشد یا در قضا و ... ، اما پاسدار واقعی و عملی نسبت به آرمان  و ارزشهای الهی و انسانی باشد، لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ریشه در تاریخ، افکار و اعتقاد  در نظام اسلامی دارد.

وی دشمنی امریکا با سپاه را دشمنی با نظام اسلامی خواند و ادامه داد: نظام ما، تامین کننده منافع دشمنان و کشور های استکباری و بیگانه نیست، لذا به تعبیر امریکای مستکبر،  منافع ملی آنان یعنی تامین اقتصاد و سودجویی مستکبرانه بر جهان و از همین جهت نظام اسلامی با ابزار سپاه پاسداران و  با اعتقاد بر ریشه کنی ظلم و ستم، تامین کننده منافع دشمنان اسلام و دشمنان مردم آزاده جهان نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها