حجه الاسلام غلامی اظهار داشت: اتفاق همدلی و همبستگی محکمتر و مجدد بین آحاد ملت، دولت و سایر اقشار با سپاه با اقدام دیوانه ای رقم خورد ، که هرگز انتظارش را نداشت، لذا خدا با یاری خود، به دست دشمنان اسلام، کاری کرد که موجبات عزت و افتخار برای اسلام فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۸۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت سوم شعبان و میلاد امام حسین(ع) و همچنین روز پاسدار و در پی اقدام خبیثانه آمریکا علیه سپاه، استاندار، معاونین ، مدیران کل و فرماندار مرکز مازندران با حضور متحد الشکل لباس پاسداران در سپاه کربلا  ضمن  دیدار با مسئولان این سپاه و گرامی داشت روز پاسدار، نیز تبریک اعیاد شعبانیه، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 در این دیدار، پس از خیرمقدم گویی  سرهنگ محمدرضایی جانشین سپاه کربلا، سخنان حجه الاسلام غلامی نماینده ولی فقیه سپاه کربلا و حسین زادگان استاندار مازندران، مسئولان دستگاههای اجرایی استان با در دست داشتن پوستر هایی با محتوای من هم سپاهی ام، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام و اقدام وقیحانه آمریکا را منشا احیا مجدد همدلی و وحدت مجموعه نظام و انقلاب اسلامی ایران بر شمردند.

 حجه الاسلام والمسلمین غلامی در این دیدار با خیر مقدم به حضور استاندار ، معاونین، مدیران کل و فرماندار مرکز مازندران، مهمترین کار در نظام اسلامی را خدمت به مردم دانست و از همدلی و همراهی استاندار با سپاه و بسیج در ماجرای امداد رسانی به مردم در سیل اخیر استان تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا ، حضور مجموعه استاندار و مسئولان دستگاههای مازندران در چنین ایام پر فضلیت شعبان و اعیاد میلاد آن با پوشیدن لباس سبز و مقدس پاسداری که به واسطه اقدام احمقانه امریکا در تروریست قلمداد کردن سپاه اتفاق افتاد را افتخار برشمرد و گفت: این چنین صحنه ها،  نمایش همدلی، وحدت و یکدلی است که دیروز در کشور توسط نمایندگان مردم در مجلس، دولت، دانشگاهیان، ادارات و سازمانها در حمایت از سپاه و محکومیت اقدام خبیثانه آمریکا رقم خورد.

حجه الاسلام غلامی با اشاره به اینکه یقینا امریکا با طراحی این اقدام فکر می کرد موجب تنش و اختلاف در کشور و بین مردم، دولت و سپاه خواهد شد و حتی به تخیله اش هم نمی رسید که اقدامش سبب همدلی و همراهی و وحدت بیشتر میان دولت، نهادها، مردم و  نیروهای مسلح  با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شود.

وی با یادآوری اینکه عناصر قدرت امریکا در جهان رو به افول است گفت: هرگاه عناصر قدرت افول کند قدرت و سلطه نیز به افول می رود لذا یکی از عناصر قدرت در جهان، در اختیار داشتن و به دست آوردن قلب دنیاست که جمهوری اسلامی با نگاه به حفظ ارزشهای الهی و کرامت انسانی، دلهای ملت های جهان به ویژه قلب دنیا را به خود متوجه ساخت و مورد اقبال قرار گرفت.

حجه الاسلام غلامی گفت: جمهوری اسلامی در مقابل سلطه گری و ظلم امریکا و مستکبرین، روحیه برادری، برابری و حفظ کرامت انسانی را که از انبیاء و اولیا الله (ع) با پرچمداری انقلاب اسلامی به ارث گرفت، در جهان گستراند.

 نماینده ولی فقیه سپاه کربلا با اشاره به اینکه یکی از نشانه ابر قدرتی، قدرت ائتلاف سازی در جهان است و افول امریکا و رشد جمهوری اسلامی در ائتلاف سازی بین ملتها و کشور ها  از عمده ترین دلایل تقابل و تضاد امریکا با ماست،  ادامه داد: اقدام خبیثانه امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سبب این است که سپاه توانست دلهای مردم کشور را با ایجاد روحیه برادری و برابری و حفظ ارزشهای انسانی به دست آورد.

 وی گفت: اقدام خبیثانه امریکا در تروریست قلمداد کردن سپاه، عاملی شد تا نعمات و برکات خدا در کشور خود را نمایان سازد، زیرا بار دیگر ملت و دولتی که با جانفشانی های سپاه در داخل و خارج بواسطه یاری به مظلومین، مستضعفین و محرومین عزت یافتند، یک دل و یک صدا شدند و همه نمایندگان ملت در مجلس شورا ی اسلامی به پاس حرمت سپاه، این لباس مقدس را بر تن کرده  و یک شکل و یکصدا حمایت خود را از سپاه اعلام داشتند و در برابر شیطنت آمریکا خود را همسنگر اهداف سپاه دانستند.

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا مبانی تضاد امریکا با جمهوری اسلامی را نه تنها شکلی که در محتوا و ماهیت دو دیدگاه دانست که به سادگی قابل حل نیست و افزود: ماهیت امریکا کفر، الحاد، ظلم و استکباری است، اما ماهیت نظام و انقلاب اسلامی ما توحیدی، دینی، بر پایه برادری، حفظ کرامت انسانی و ارزشهای الهی با برابری انسانهاست، لذا مخالفت امریکا با ما با اصل حاکمیت دینی ماست نه مسائل هسته ای، موشکی، سپاه و ...   .

وی  با اشاره به اقدام امریکا در تروریست قلمداد کردن سپاه گفت: ما اگر هزاران ساعت و میلیاردها دلار هزینه هم می کردیم نمی توانستیم این وفاق، همدلی و همبستگی ای که علاوه بر حادثه سیل اخیر ، اقدام احمقانه و خبیثانه امریکا در تروریست دانستن سپاهی که هم و غم و دغدغه آن یاری مردم، مستضعفین و محرومین کشور و ملت های آزاده جهان است را پدید آوره و رقم زنیم.

حجه الاسلام غلامی اظهار داشت: اتفاق همدلی و همبستگی محکمتر و مجدد بین آحاد ملت، دولت و سایر اقشار با سپاه با اقدام دیوانه ای رقم خورد ، که هرگز انتظارش را نداشت، لذا خدا با یاری خود، به دست دشمنان اسلام، کاری کرد که موجبات عزت  و افتخار برای اسلام فراهم شود.

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا بیان کرد: این اتفاق می توانست برای داخل کشور و عرصه بین الملل بسیار خطرناک شود، علی ای حال نیاز است دستگاه دیپلماسی ما فعال شده تا ملتهای جهان را نسبت به خباثت ها، مداخلات در امور کشور های دیگر و شیطنت های آمریکا آگاه سازد که  آمریکا نیروهای نظامی و رسمی یک کشور را تروریست قلمداد می کند!

وی افزود: اگر ما و سپاه ما تروریست هستیم، چگونه کشتی های آمریکایی می توانند به راحتی از کنار آبهای ما عبور کنند ، در حالیکه می بایست با نگرانی منتظر اقدام نظامی نیروهای نظامی ما علیه کشتی هایش  در منطقه باشد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها