به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار شورای اداری فرمانداری شهرستان نیکشهر با پاسداران این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۷۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار شورای اداری فرمانداری شهرستان نیکشهر با پاسداران این شهرستان دیدار کردند.
 
این مراسم که با حضور پاسداران در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد، سرهنگ پاسدار علی اکبر ولی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با اشاره به تاسی گرفتن پاسداران از راه و روش و سیره آن حضرت گفت: امروز سپاه پاسداران بازوی انقلاب اسلامی بوده و با تمام توان از این مهم پاسداری می کند.
 
وی افزود: پاسداران در طول 40 ساله انقلاب اسلامی به خوبی اثبات کرده اند که در هر شرایط، هر مکان و هر زمانی آماده جان فشانی، ایثارگری، هستند.
 
همچنین صاحب گل صالحی، فرماندار شهرستان نیکشهر نیز در این مراسم  با اشاره به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور  ایالات متحده آمریکا  مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران افزود: دشمن می داند هیچ غلطی نمی تواند بکند و از این اقدام از روی عجز و ناتوانی به پنین موضوعاتی دامن می زند .
 
وی بیان کرد: سپاه پاسداران دژ مستحکمی  در برابر یاوه گویان بوده  و هست  و استوارتر از همیشه در برابر دشمنان چون گذشته ایستادگی خواهند کرد.
ارسال نظرات