رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

سپاه سدی در برابر خواسته های نابخردانه دشمنان است

رئیس سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه خاری در چشم کوردلان و سدی محکم برابر خواسته های نابخردانه آنهاست.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۶۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین نشست ویژه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در سال رونق تولید برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر احمدرضا بسیج ضمن تبریک ایام شعبانیه و همچنین تبریک سالروز میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، به تبیین و تشریح شعار محوری در سال جدید یعنی رونق تولید و نقش اساتید دانشگاه در این مأموریت خطیر پرداخت.

وی در مقابل یاوه  گویی ‌های رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جایگاه و منزلت این نهاد مقدس از منظر رهبر معظم انقلاب و همچنین جایگاه ویژه این نهاد مقدس در داخل و خارج در پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان ‌های آن اشاره نمود.

دکتر بسیج در خصوص این امر به تفسیر آیه ۸ از سوره صف پرداخت و با توجه به معنی این آیه که کافران می ‌خواهند نور خدا را با گفتار باطل و مسخره خاموش کنند، ولی خداوند در مقابله با این کفار نور خود را محفوظ و کامل نگاه خواهد داشت، اذعان داشت: که این حرکت آمریکا نشانه عجز و ناتوانی آنها در برابر انقلاب اسلامی، رهبر عظیم الشأن و نهادهای مقدس همچون سپاه پاسداران بوده، چرا که این نهاد مقدس به جهت حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، خاری در چشم این کوردلان و سدی محکم در برابر خواسته ‌های نابخردانه آنهاست.

در ادامه جلسه دکتر نوروزی، رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج اساتید استان و دیگر اعضا به طرح موضوع در خصوص برنامه‌ های این هیئت در سال جاری پرداختند و خواهان فعالیت این هیئت در موضوعاتی از قبیل نقش کلیدی دانشگاه در تحقق شعار امسال یعنی رونق تولید و همچنین تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه ها و جامعه، ظرفیت استان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی با توجه به حوادث اخیر در کشور و ...، پرداختند.

ارسال نظرات