خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در اقدامی آتش به اختیار، انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس فراخوان داد؛
انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس، در اقدامی آتش به اختیار، فراخوان اعزام خبرنگاران و عکاسان فارس به مناطق سیل زده خوزستان را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۶۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس، در اقدامی آتش به اختیار، فراخوان اعزام خبرنگاران و عکاسان فارس به مناطق سیل زده خوزستان را صادر کرد.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

با سلام و ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه

به اطلاع تمامی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس می رسانیم؛

با توجه به نیاز مناطق سیل زده به کمک های مردمی و به منظور نمایش تلاش های خالقان مهر و محبت و عاطفه های برگرفته از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و به حسب وظیفه ذاتی حرفه رسانه ای با هماهنگی های صورت گرفته توسط انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس با جمعیت هلال احمر استان فارس، برای اعزام خبرنگاران و عکاسان به مناطق سیل زده خورستان، لذا از همکاران بزرگوار که مایل به حضور در این برنامه خداپسندانه و انساندوستانه هستند از طریق زمینی به مناطق سیل زده استان خوزستان اعزام شوند.

بدینوسیله از عزیزانی که تمایل دارند در این برنامه حضور داشته باشند تقاضا می شود تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 21 فروردین ماه 98 عکس پرسنلی، تصویر کارت خبرنگاری و تصویر کارت ملی خود را در واتساپ به شماره تماس 09362193999 عباس امیری ارسال فرمایند.

 انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها