خبرهای داغ:
با برپایی آیین اختتامیه و اهدای جوایز به اهالی روستا اردوی جهادی نوروزی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۴۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اردوی جهادی نوروزی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون که در ایام تعطیلات نوروزی با حضور دانشجویان جهادگر این شهرستان در روستای کم برخوردار چکک از توابع بخش کوهمره نودان برگزار شده بود با برپایی آیین اختتامیه و اهدای جوایز به اهالی روستا به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام حجت زال زاده؛ روحانی کاروان دانشجویان جهادی در سخنانی با بیان اینکه هدف اصلی دانشجویان جهادی در این اردو، جذب کودکان و نوجوانان به سمت مسجد و ارتقای سطح دینی آنان بود، اظهار ادشت: از بزرگان مسجد می خواهم کودکان و نوجوانانی که به سمت مسجد جذب شده اند را با آغوش باز بپذیرند.

وی بیان داشت: جهادگران در این چند روز از تمام توان و بضاعت خود برای اهالی روستا استفاده کردند.

آیین اختتامیه اردوی جهادی نوروزی بسیج دانشجویی کازرون برگزار شد

مسعود خواجه، دهیار روستای چکک نیز با قدرانی از حضور دانشجویان جهادی در ایام تعطیلات نوروزی در این روستا، گفت: امیدواریم در آینده نیز شاهد حضور دانشجویان جهادی باشیم.

وی حضور ثابت روحانی در روستا برای جذب اهالی به سمت مسجد را بسیار مهم دانست و گفت: به همت اهال روستا توانسته ایم اقدام به ساخت «خانه عالم» نماییم که برای تکمیل این پروژه به همکاری گروه جهادی دانشجویی در عرصه عمرانی نیاز مبرم داریم.

محسن رحمانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون نیز در آین آیین با تشکر از اهالی و مسئولان روستا که میزبان بسیار خوبی برای دانشجویان جهادی بودند، اظهار داشت: در مدت حضور دانشجویان جهادی در روستای چکک اقدامات و فعالیت های مختلف در عرصه فرهنگی، آموزشی و بهداشتی صورت گرفت.

آیین اختتامیه اردوی جهادی نوروزی بسیج دانشجویی کازرون برگزار شد

گفتنی است اردوی جهادی نوروزی بسیج دانشجویی کازرون با حضور  گروه‌‌های جهادی شهید علی‌اکبر پیرویان در عرصه‌های فرهنگی و آموزشی و شهید مصطفی دیانتی‌نسب در عرصه پزشکی و بهداشت در روستای ‌کم‌برخوردار چکک برگزار شد.

آموزش قرآن و احکام، مشاوره، کودکان، روان‌شناسی، ویزیت صلواتی پزشک و ماما، کارگاه بیماری‌های شایع روستا و مراقبت‌های بهداشتی و ... از جمله برنامه‌های اولین روز این اردوی جهادی بود.

آیین اختتامیه اردوی جهادی نوروزی بسیج دانشجویی کازرون برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار