سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه بیت المقدس استان کردستان به مناسبت قرار دادن سپاه پاسداران در گروه تروریستی از سوی آمریکا بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۲۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه بیت المقدس استان کردستان به مناسبت قرار دادن سپاه پاسداران در گروه تروریستی از سوی آمریکا بیانیه صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی و یکی از تدابیر مهم حضرت امام خمینی (ره) محسوب می‌شود که از بدو تاسیس همواره در خدمت انقلاب اسلامی، مردم و ملت ایران و تمامی مستضعفان جهان بوده است.

دولت یاغی آمریکا در پی ایجاد موج جدید تلاش‌ها برای فشار به جمهوری اسلامی ایران در اقدامی خصمانه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرارداد که این امر اوج حماقت و رذالت هیئت حاکمه آمریکا و ضعف و سردرگمی استکبار در برابر اراده‌ی ملت ایران را نمایان می‌کند.

این ایده و اقدام مذبوحانه در حالی از سوی دولت آمریکا طرح و اجرا می‌شود که ایجاد و تجهیز اکثر گروه‌های تروریستی در اقصی نقاط جهان با هدایت و فرماندهی دولت مستکبر آمریکا صورت گرفته و افکار عمومی جهان این حقیقت را به‌خوبی می‌داند و در مقابل آن‌ها سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در منظر کشور‌های منطقه در اوج عزت و اقتدار هستند و این تحرکات کوته‌بینانه مانع از حرکت پویا و قدرتمند آن‌ها نخواهد شد.

سبزپوشان سلحشور و انقلابی سپاه پاسداران مدال افتخار محبوبیت مردمی را دارند و این رابطه عمیق ملت و نیرو‌های مسلح قدرت و اقتداری حقیقی به توانمندی‌های نظامی ایران داده که هیچ تحریم و تهدیدی توان ایستادگی در مقابل این قدرت مردمی را ندارد.

سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تبریک و تهنیت ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و بزرگداشت روز پاسدار و تقدیر و تشکر از اقدام متقابل کلیه مسئولین نظام در برابر نظام تروریست پرور آمریکا اعلام می‌دارد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدام آمریکا خواهد داد که مقدمه‌ای برای دیگر شکست‌های آمریکا شود و خواب‌های جبهه استکبار را به کابوسی هولناک بدل خواهد نمود.

والسلام علی عبادالله الصالحین

سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه بیت المقدس استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات