دشمنی آمریکا با سپاه چیز جدیدی نیست / پیشرفت‌های نظامی سپاه موجب عصبانیت آمریکا شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود با بیان اینکه دشمنی آمریکا با سپاه چیز جدیدی نیست ، تصریح کرد: پیشرفت های نظامی سپاه موجب عصبانیت آمریکا شده است و این عصبانیت همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۲۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام احمد جلیلی در مراسم جشن روز پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار که با حضور خانواده پاسداران در سالن شهید رحمانی برگزار شد با تبریک روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از سرور و سالار شهیدان تا آخرین قطره خون خود در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.

وی با اشاره به حماقت دولت مستکبر و مستبد آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، افزود: عصبانیت حق مسلم آمریکا است، چون پاسداران و سپاهیان انقلاب اسلامی مانع تجزیه ایران شدند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حضور مقتدرانه سپاه در دوران دفاع مقدس و زندگی، توسعه موشک‌های نقطه زن، شکست داعش در منطقه، حضور خوب سپاه در سیل و زلزله و امداد رسانی به مردم از خدمات سپاه ایران است که موجب عصبانیت آمریکا شده است.

حجت الاسلام جلیلی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از همان بدو تشکیل انقلاب نقشه راهی برای ما ترسیم کرده است، اظهار داشت: به گفته امام خمینی (ره) هر وقت دشمن از شما عصبانی شد بدانید راهی که انتخاب کرده اید درست است و برای انحراف از آن مسیر دست به هر اقدامی می‌زند.

به گفته این مسئول: هدف اصلی دشمنی آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته گرفتن ماهیت انقلاب اسلامی و روحیه خودباوری از مردم ما است.

وی با تاکید بر اینکه برخی افراد بر اساس تفکر غرب گرایی می‌گویند به هر قیمتی شده باید با آمریکا ارتباط برقرار کنیم، گفت: ماهیت آمریکا استکباری است و تضاد انقلاب اسلامی با این جبهه عمقی است و هیچوقت ما نمی‌توانیم با دشمن اسلام، قرآن و انقلاب سر سازش داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس تصریح کرد: آمریکا به دنبال سرنگونی نظام و انقلاب اسلامی ایران است و هدفش از بین بردن حاکمیت الهی می‌باشد.

حجت الاسلام جلیلی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به دنبال ایجاد تمدن بزرگ اسلامی در دنیا است، گفت: کشور مستبد آمریکا با هوچی گری با حقیقت طلبی و آرمان گرایی مبارزه می‌کند و می‌خواهد بر تمامی کشور‌ها و ملت‌ها سلطه پیدا کند.

وی با اشاره به سخنان سردار سلامی در خوزستان که پاسداران ما حاضرند به جای گونی جلوی سیل را بگیرند تامردم در آسایش باشند، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال اخیر با حضور در سخترین مراحل انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده اند و این اهانت‌ها ذره‌ای از ارزش آن‌ها نمی‌کاهد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود با بیان اینکه دشمنی آمریکا با سپاه چیز جدیدی نیست، تصریح کرد: پیشرفت‌های نظامی سپاه موجب عصبانیت آمریکا شده است و این عصبانیت همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات