خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه فجر استان فارس خبر داد:
فرمانده سپاه فجر استان فارس از استقرار نیروهای مهندسی و جهادی سپاه فجر این استان برای ارائه خدمت‌رسانی در استان خوزستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۲۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه بازدید از نیروها و تجهیزات مهندسی سپاه فارس در استان خوزستان، اظهار داشت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس به همراه تجهیزات و ماشین آلات مهندسی سپاه فجر به منظور امداد رسانی به مردم سیل زده، تسهیل فرآیند اسکان مردم در مناطق امن در صورت نیاز و ترمیم سیل بندها در استان خوزستان مستقر شده‌اند.

غیاثی گفت: علاوه بر تیم‌های مهندسی، یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و یک آشپزخانه با ظرفیت پخت سه هزار پرس غذای گرم توسط سپاه فجر فارس در استان خوزستان استقرار یافته‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه فجر تا پایان فرآیند امدادرسانی و خدمت رسانی در کنار مردم آسیب دیده خوزستان است، گفت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس در منطقه ای به وسعت 400 کیلومتر مربع در غرب اهواز و با جمعیت 35 هزار نفر در حال خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در خط مقدم امدادرسانی و خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل در کشور حضور فعال دارند از روحیه جهادی و ایثار پاسداران و بسیجیان فارس، تجلیل کرد و افزود: یروهای مهندسی سپاه فجر و گروه‌های جهادی بسیج فارس بصورت همزمان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های لرستان و خوزستان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها