جانشین فرمانده ناحیه عشایری از جمع آوری کمک های مردمی شهرستان اصلاندوز به مناطق سیل زده استانهای مازندران و گلستان توسط بسیج سازندگی ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۲۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،سرهنگ ناصر درستکار اظهار داشت: جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده توسط بسیج سازندگی ناحیه عشایری استان اردبیل از صبح امروز در شهرستان اصلاندوز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه سیل زدگان نیاز مبرمی به کمک های مردمی دارند افزود: با توجه به نیاز مبرم آسیب دیدگان در سیل اخیر استان گلستان به وسایل گرمایشی، پتو، تغذیه و پوشاک هم اینک پایگاه های مقاومت بسیج آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل (اصلاندوز)در ادامه با درخواست از عموم مردم منطقه جهت کمک به هم‌وطنان در استان‌های سیل‌زده به‌ ویژه استان گلستان تصریح کرد: تلاش ما این است تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن کمک‌های نوع دوستانه مردم منطقه را به مناطق سیل‌زده ارسال کنیم و دست یاری و همراهی به‌سوی همه در این ایام نوروز برای کمک داریم.

درستکار بیان کرد: اکیپ ها و نیرو های بسیج سازندگی ناحیه عشایری هم اکنون در مساجد، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و در سطح شهر مستقر و آماده دریافت هرگونه کمک های مردمی امت همیشه در صحنه منطقه می باشند.  

 

ارسال نظرات