خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان همدان در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نهاد مقدس سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های ترویستی گفت: تمام حیثیت و حیات آمریکا به واسطه سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی در تمام اقصی نقاط جهان در معرض خطر است بنابراین این اقدام به دور از انتظار نبود و اگر آمریکا این اقدام را انجام نمی‌داد باید متعجب می‌شدیم.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۱۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

تمام حیثیت و حیات آمریکا به واسطه سپاه و پاسداران در جهان در معرض خطر استسرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نهاد مقدس سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های ترویستی با بیان اینکه این اقدام آمریکا به دور از انتظار نبود، اظهار کرد: تمام حیثیت و حیات آمریکا به واسطه سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی در تمام اقصی نقاط جهان در معرض خطر است بنابراین این اقدام به دور از انتظار نبود و اگر آمریکا این اقدام را انجام نمی‌داد باید متعجب می‌شدیم.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، دوگانه شرق و غرب به دوگانه اسلام و استکبار تبدیل شده است، افزود: سربازان اسلام و پاسداران اسلام با تمام قدرت در برابر تمام هویت و ماهیت استکبار ایستاده‌اند و بیشترین ضربه را به آنها وارد می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه تروریست خواندن سپاه به دلیل افول و سرخوردگی آمریکا است، گفت: وقتی آمریکا ماهیت و هویت خود را در خطر می‌بیند برای حفظ آن دست به هر اقدامی می‌زند و نهاد، متعبد، مردمی، محبوب و انقلابی سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی معرفی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به زعم خود به دنبال این است که پرچم برافراشته شده انقلاب اسلامی را بی‌اعتبار جلوه دهد و ماهیت آن را بی‌اعتبار کند، گفت: اما این خواسته آنها هیچ‌گاه محقق نمی‌شود، و هرچه بیشتر تلاش می‌کند ملت‌های مظلوم و مستضعفین جهان روزبه روز به این علم و پرچم و راهی که امام راحل پایه‌گذاری کرده علاقمندتر و همراه‌تر می‌شوند.

بقایی با بیان اینکه به واسطه انقلاب اسلامی امروز اکثر ملت‌های آزادی خواه و دولت‌های مستقل همراه جمهوری اسلامی است، بیان کرد: این درحالی است که بسیاری از ملت‌ها و دولت‌های مستقل در مقابل آمریکا قرار گرفته‌اند به طوری که در گذشته روز قدس تنها در ایران برگزار می‌شد اما امروز در اکثر نقاط جهان شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل» طنین‌انداز است.

وی با اشاره به هجمه‌های اخیر آمریکا نسبت به سپاه علت عصبانیت آمریکا از سپاه را به دلیل به خطر افتادن ماهیت و هویت آمریکا توسط سپاه دانست وعنوان کرد: آمریکا از سپاه عصبانی است و عصبانیت آنها از سپاه به دلیل این است که آمریکا تمام ماهیت و هویت خود را در خطر می‌بیند که پرچمدار این کار سپاه است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه این حماقت آمریکا موجب همدلی و انسجام بیشتر در کشور شد، تصریح کرد: افرادی که بیش از این منتقد سپاه بودند امروز در کمپین «من یک پاسدارم» حضور پیدا می‌کنند و محبوبیت سپاه بیش از پیش می‌شود، ضمن اینکه نمایندگان مجلس نیز با گرایش‌های سیاسی مختلف در حمایت از سپاه همه در صحن مجلس لباس پاسداری به تن می‌کنند.

وی با بیان اینکه بهترین راه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است، یادآور شد: ما خدمت خود و خادمی به مردم را همچون گذشته ادامه خواهیم داد و در کنارمردم و نظام اسلامی و سرباز ولایت خواهیم ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات