لباس سبز سپاه بر تن کارکنان بیمارستان سیدالشهداء فارسان

به مناسبت میلاد امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار رئیس و تعدادی از اعضاء کادر بیمارستان سیدالشهدا با لباس سبز پاسداری در سپاه ناحیه شهرستان فارسان حضور یافتند.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۱۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) و روز پاسدار؛ دکتر ویسی، رئیس بیمارستان سیدالشهدا فارسان به همراه تعدادی از اعضاء کادر بیمارستان لباس سبز پاسداری بر تن کرده و به سپاه ناحیه فارسان آمدند و با اهدا گل به فرمانده ناحیه روز پاسدار را به سپاهیان حریم ولایت به خصوص سپاهیان شهرستان فارسان تبریک گفتند.

دکتر ویسی رئیس بیمارستان سیدالشهداء، گفت: خوشبختانه سپاه یک عنصر کارآمد برای نظام بوده و همیشه سدی محکم در برابر دشمنان این مردم و ببینید این اقتدار و ایستادگی چقدر به دشمن فشار آورده که سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند.

وی افزود: این اقدام نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمن در برابر سپاه است؛ اما من لباس سبز پاسداری را بر تن کردم تا به همه بگویم که من هم در کنار برادران سپاهی خود هستم.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده سپاه ناحیه فارسان ضمن تشکر از دکتر ویسی و این اقدام تاثیر گذار ایشان، گفت: خدا را شکر می کنیم که خادم این مردم هستیم و همیشه هم خدمتگزار این مردم خواهیم بود.

وی افزود: عملکرد سپاه در دهه های اخیر نشان داده که سپاه پاسداران چه در خارج مرزهای مقدس جمهوری اسلامی مثل سوریه و عراق و چه در داخل مرزها مثل همین حوادث اخیر سیلاب در شهرهای مختلف نشان داده است که همیشه فارغ از هرگونه جناح بندی و گروه گرایی در خدمت مردم بوده و خواهد بود.

یزدانی گفت: جالب است کشوری ما را تروریست نامیده که همه دنیا به خوبی می دانند خودش بزرگترین حامی تروریست و خود پروراننده تروریست است. حمایت امریکا از داعش و تکفیری ها خود بزرگترین گواه این امر است.

ارسال نظرات