خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین خبر داد:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از اعزام یک موکب از قزوین به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۰۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: با اشاره به اینکه در روزهای اخیر دو موکب دیگر از قزوین به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند اظهار کرد: روز گذشته یک موکب قزوینی برای خدمات رسانی به مردم سیل‌زده عازم خوزستان شد.


وی افزود: دیگر موکب‌های استان قزوین در استان لرستان و مناطق سیل زده این شهر مستقر هستند و به مردم آسیب‌دیده خدمات ارائه می‌کنند.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین عنوان کرد: موکب‌های استان لرستان خدماتی همچون تقسیم هدایا و کمک های مردمی و کمک به خارج کردن گل و لای از زندگی مردم را ارائه می‌دهند اما موکب اعزامی به خوزستان علاوه بر این اقدامات تلاش خواهد کرد تا به صورت روزانه غذای گرم را نیز برای مردم آسیب دیده تأمین کند.


وی عنوان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین آمادگی کاملی برای اعزام موکب‌ها به مناطق سیل‌زده دارد و موکب‌ها می توانند برای اعزام با سعید خورشیدی ستاد مردمی اربعین هماهنگ شوند.


این مسؤول در پایان یادآور شد: مردم خیر نیز می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق سامانه*233# (بخش اربعین) واریز و کمک‌های غیرنقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین به آدرس قزوین، خیابان ولیعصر کوچه طریقت تحویل دهند.

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها